LIVE: κίνηση στους δρόμους

Βαφτίζοντας το με το παρατσούκλι Gixxer η Suzuki παρουσίασε για την Ινδία μια νέα μικρή μοτοσικλέτα 155 κ.εκ.

Σύγχρονη σχεδίαση και τεχνολογίες SEP για τον κινητήρα του Gixxer με στόχο τη χαμηλή κατανάλωση.

Μεγάλη LCD οθόνη που απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Μικρή σε μήκος αλλά όχι και σε συνολικό όγκο η εξάτμιση της μοτοσικλέτας.

Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ είναι σαφώς επηρεασμένη από τα ευρωπαϊκά πρότυπα και συγκεκριμένα τις μοτοσικλέτες της MV Agusta.

Κοφτερές γραμμές και για την ουρά του Gixxer.

Νέο Suzuki Gixxer 150 για την Ινδία

Με το παρατσούκλι «Gixxer» οι αγγλόφωνοι αναφέρονται συνήθως στα μοντέλα της σειράς GSX-R. Η Suzuki Ινδίας προχώρησε ένα βήμα παραπέρα ονομάζοντας έτσι ένα νέο μοτοσικλετάκι της.

 
Πρόκειται για ένα μοντέλο που φέρει τετράχρονο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 155 κ.εκ. με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και καρμπυρατέρ για την τροφοδοσία του το οποίο απευθύνεται στους νέους αναβάτες σε μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό, από πλευράς κατασκευαστών, για την εγχώρια αγορά της Ινδίας. 

Σύμφωνα με τη Suzuki, ο κινητήρας, που στέλνει την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω κιβωτίου πέντε σχέσεων, έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί και υιοθετεί τεχνολογίες που ονομάζονται από την Suzuki ως «Suzuki Eco Performance» ή SEP για συντομία. Οι εν λόγω τεχνολογίες έχουν ως στόχο τον περιορισμό των τριβών του κινητήρα και κατά συνέπεια τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμού, χωρίς να επηρεάζονται αρνητικά οι επιδόσεις. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τους eSP κινητήρες της Honda. Επίσης, η  Suzuki ισχυρίζεται πως έχει δοθεί και ιδιαίτερη προσοχή στην απόδοση του μοτέρ ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.  Περισσότερα στοιχεία για την απόδοση του μοτέρ δεν έχουν γίνει διαθέσιμα.

Οι σύγχρονες και επιθετικές γραμμές είναι και εκείνες που κάνουν το μοντέλο της Suzuki να ξεχωρίζει, ενώ μοντέρνα (ειδικά για την ινδική αγορά) είναι και τα χαρακτηριστικά του ατσάλινο σωληνωτού πλαισίου αφού για την πίσω ανάρτηση έχει χρησιμοποιηθεί μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο με τη διάμετρο των καλαμιών του πιρουνιού να ανέρχεται στα 41 χλστ! Aλλα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι τα 140 χλστ. πλάτους του πίσω ελαστικού που επιλέχθηκε από την Suzuki για να τονιστεί ο «σπορ» χαρακτήρας της μοτοσικλέτας. Ξεχωρίζουν επίσης η κοντή εξάτμιση που βγαίνει χαμηλά και δεξιά, η προσεγμένη σχεδίαση του ρεζερβουάρ και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Η τιμή για το Gixxer αναμένεται να μην ξεπερνά τα 900 ευρώ και θα ανακοινωθεί επίσημα τον Μάιο με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στην Ινδία τον Ιούλιο.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ