Suzuki V-Strom SX

Suzuki V-Strom SX

Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!

Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!

Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!

Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!

  • Suzuki V-Strom SX
  • Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!
  • Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!
  • Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!
  • Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!

Νέο Suzuki V-Strom SX: Η αναγέννηση του «250»!

Η Suzuki είχε παρουσιάσει, πριν αρκετά πλέον χρόνια, το V-Strom 250: Μια μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού στα Adventure, με δικύλινδρο κινητήρα, που όμως δεν εναρμονίστηκε ποτέ με τις απαιτήσεις του Euro5 και αποσύρθηκε από τις αγορές. Τώρα, η εταιρεία φαίνεται ότι έχει έτοιμο, τον αντικαταστάτη του: Αυτό είναι το νέο Suzuki V-Strom SX.

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Μονοκύλινδρος κινητήρας με απόδοση 26,5 ίππων

Ο κινητήρας του νέου V-Strom SX είναι επίσης νέος και μονοκύλινδρος, αντί για την δικύλινδρη μονάδα του V-Strom 250. Αποδίδει 26,5 ίππους και 2,3 kgm ροπής, σε σχέση με τους 24,7 ίππους και 2,4 kgm ροπής της απερχόμενης έκδοσης. Ο κινητήρας έχει μάλιστα να κινήσει μια σημαντικά ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα από το απερχόμενο μοντέλο, αφού η νέα V-Strom SX ζυγίζει 167 κιλά, σε σχέση με τα 188 της δικύλινδρης V-Strom 250.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πιο επιθετική σχεδίαση και εμπρός τροχός 19 ιντσών

Σε σχέση με το V-Strom 250, το νέο V-Strom SX είναι σαφώς πιο αιχμηρό στην σχεδίαση του, με το εμπρόσθιο φανάρι να είναι πρισματικό και το ρύγχος παρόν, υποστηρίζοντας την Adventure ταυτότητα του μοντέλου. Ο εμπρός τροχός είναι διαμέτρου 19 ιντσών, μια συνήθης επιλογή στην κατηγορία, ωστόσο και οι δύο τροχοί είναι χυτοί και όχι ακτινωτοί –τουλάχιστον όσον αφορά σε αυτή την έκδοση…

Κυκλοφορία για την Ινδία – Θα έρθει στην Ευρώπη;

Το νέο V-Strom SX ανακοινώθηκε αρχικά, για την αγορά της Ινδίας, επιδιώκοντας να ανταγωνιστεί το KTM 250 Adventure με μια αρκετά χαμηλότερη τιμή απόκτησης. Μπορεί το μοντέλο να έρθει και προς την αγορά μας; Θα έπρεπε, πάνω από όλα, να είναι συμβατό με τις Euro 5 προδιαγραφές και εδώ αξίζει να σημειώσουμε, ότι  οι προδιαγραφές BS6 της Ινδίας, είναι ανάλογες με το Euro 5. Πως θα σας φαινόταν η προοπτική αυτή;