Σημαντικά νέα έρχονται από το στρατόπεδο της Benelli. Πριν λίγο, αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία παρουσίασε το νέο της adventure μοντέλο, το οποίο βασίζεται στο ήδη υπάρχον BN302.
Αν και ακόμα δεν έχουμε οριστικές και αμετάκλητες πληροφορίες για την άφιξή του στην Ευρώπη, κάτι τέτοιο θεωρείται εξαιρετικά πιθανό. Μια και η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο BN302, το οποίο είναι ήδη Euro-spec, δεν υπάρχει κάποιο μεγάλο εμπόδιο για την παρουσίαση και του νέου μοντέλου, στην Γηραιά Ήπειρο. Μάλιστα, η κατηγορία των μικρών adventure έχει πάρει κυριολεκτικά φωτιά και μια ακόμα ανταγωνιστική πρόταση, μόνο καλύτερα θα κάνει τα δεδομένα.
Σε θέμα τεχνικών χαρακτηριστικών, η μοτοσυκλέτα θα αποδίδει κοντά στους 34 ίππους και 2 kgm ροπής, ενώ θα ζυγίζει 216 κιλά. Πως σας φαίνεται η μοτοσυκλέτα; Περιμένουμε και περισσότερα…
Οι έμπειροι μοτοσυκλετιστές ζητάνε on off 500 κυβικά,δικύλινδρο,γύρω στα 45 άλογα,κάτω απο
200 κιλά,με φέρινγκ και μεγάλο ντεπόζιτο.Ενα CRF 450 Rally,θα μπορούσε να ήταν ιδανικό.Είναι απόλυτα εφικτό για τους γιαπωνέζους, αλλά υποψιάζομαι οτι δεν έχουν αρκετό κέρδος ώστε να φτιάξουν μια τόσο απαιτητική κατηγορία.Το Τ7 είναι ελαφρύ,άλλα θα το βγάλει 700 κυβικά για να χρεώσει μοτό μεσαίας κατηγορίας.
Οι έμπειροι μοτοσυκλετιστές ζητάνε on off 500 κυβικά,δικύλινδρο,γύρω στα 45 άλογα,κάτω απο 200 κιλά,με φέρινγκ και μεγάλο ντεπόζιτο.Ενα CRF 450 Rally,θα μπορούσε να ήταν ιδανικό.Είναι απόλυτα εφικτό για τους γιαπωνέζους, αλλά υποψιάζομαι οτι δεν έχουν αρκετό κέρδος ώστε να φτιάξουν μια τόσο απαιτητική κατηγορία.Το Τ7 είναι ελαφρύ,άλλα θα το βγάλει 700 κυβικά για να χρεώσει μοτό μεσαίας κατηγορίας.
Μικρα ον_οφ θελει ο κοσμος και οικονομικα και αξιοπιστα να το καταλαβουν ολες οι εταιρειες
Ενδιαφέρουσα πρόταση από την "ιταλο-κινεζική" εταιρεία.
Πολύ καλή κίνηση!