7 ρετρό μοτοσυκλέτες με κάτω από 10 χιλιάρικα

7 ρετρό μοτοσυκλέτες με κάτω από 10 χιλιάρικα

- Απαράμιλλου στυλ σχεδιασμός που παραπέμπει στο παρελθόν
- Το SRC της QJMOTOR είναι το πιο προσιτό στα 4.495 ευρώ
- Στα 1.222cc το Brixton έχει την υψηλότερη ροπή και ισχύ
- Στην Α2 ή Α κατηγορία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως commuters

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

QJMOTOR: Το 1ο υβριδικό adventure ήρθε!!!

BRIXTON: Ανακάλυψε το Felsberg 125!

Απαράμιλλου στυλ σχεδιασμός που παραπέμπει στο παρελθόν

Η μοτοσυκλέτα εκτός από ένα όχημα που σε μετακινεί από το σημείο Α στο σημείο Β, μπορεί να αντικατοπτρίζει και το lifestyle που ακολουθείς, όντας ένα αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα σου. Την επιλέγεις με βάση την τιμή, τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό της, αλλά πολύ σημαντικός παράγοντας είναι και οι προσωπικές αισθητικές σου προτιμήσεις. Ομολογουμένως όλοι θέλουμε να "καβαλάμε" ένα δίκυκλο που δεν χορταίνουμε να το κοιτάμε, γυρνώντας το κεφάλι κάθε φορά που παρκάρουμε για μία τελευταία ματιά. Υπάρχει λοιπόν ένα πολύ μεγάλο κοινό μοτοσυκλετιστών, που αρέσκεται στην όψη μίας μοτοσυκλέτας που αποκτά στοιχεία από το παρελθόν, όπως επίσης και στα χαμηλά cruiser που δεν "ψάχνονται" για επιδόσεις και στόχος τους είναι να σου προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε χαλαρές βόλτες. Οι μοτοσυκλέτες που συλλέξαμε στην λίστα μας, χαρακτηρίζονται από αυτά τα στοιχεία και με ένα μεγάλο εύρος ιπποδυνάμεων κοστίζουν όλες κάτω από 10.000 ευρώ. Τα Cruiser της Hyosung , Honda και Kawasaki ίσως να μην αποκτούν στοιχεία που τα καθιστούν πιστά Retro, αλλά η εργονομία τους, η λιτότητα στον σχεδιασμό και τα πλαστικά που είναι ελάχιστα αφήνοντας κινητήρα και πλαίσιο σε κοινή θέα και η επικράτηση των καμπύλων στην σιλουέτα τους, είναι αρκετά για να προσελκύσουν το κοινό των νοσταλγών μίας άλλης εποχής. Τα μοντέλα της Moto Guzzi, QJMOTOR, Brixton και Royal Enfield, δίνουν πολύ εύκολα από μακριά την εντύπωση ότι δεν είναι σύγχρονα μοντέλα με στοιχεία που θα επιβεβαιώσουν το αντίθετο σε μία πιο ενδελεχή ματιά. Το Super Meteor μόνο προδίδεται σε ένα βαθμό από τους χυτούς αλουμινένιους τροχούς, ενώ τα υπόλοιπα 3 μοντέλα αποκτούν ακτινωτούς. Στα Moto Guzzi και QJMOTOR μάλιστα, τα πολυπληθή επιχρωμιωμένα στοιχεία κοσμούν την συνολική τους εικόνα.
 

Το SRC της QJMOTOR είναι το πιο προσιτό στα 4.495 ευρώ

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ψύξη Ισχύς Hp Ροπή Nm Τροχός εμπρός Τροχός πίσω
QJMOTOR SRC 500   480 Α/Ψ 26 36 19 18
HYOSUNG SPEED CRUISER CV650   647 Υ/Ψ 72 - 18 17
ROYAL ENFIELD SUPER METEOR 650   648 Α-ΕΛ/Ψ 47 52,3 19 16
HONDA CMX 500 REBEL   471 Υ/Ψ 47 43,3 16 16
KAWASAKI VULCAN 650 S   649 Y/Ψ 61 62,4 18 17
MOTO GUZZI V7 SPECIAL   853 A/Ψ 65 73 18 17
BRIXTON CROMWELL 1200   1222 Υ/Ψ 83 108 18 17

Στην λίστα αυτή κριτήριο κατάταξης είναι η τιμή απόκτησης. Μην μπερδεύεστε όμως καθώς δεν υπάρχει κάποια άμεση σύγκριση των μοντέλων μεταξύ τους, καθώς δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Έχουν όμως προσιτές τιμές θα λέγαμε και απευθύνονται σε ένα κοινό με συγκεκριμένες προτιμήσεις και lifestyle. Το πιο προσιτό από τα 7, είναι το SRC 500 της QJMOTOR με τιμή στα μόλις 4.495 ευρώ, αλλά και τις χαμηλότερες επιδόσεις. Ακολουθεί το Hyosung στα 7.599 ευρώ, το Royal Enfield στα 7.690 ευρώ, το Rebel 500 στα 7.750 ευρώ και ύστερα το Vulcan 650 στα 8.995 ευρώ. Τα Moto Guzzi και Brixton με τιμές 9.990 και 9.995 ευρώ αντίστοιχα, φτάνουν κοντά στα 10 χιλιάρικα, αλλά εξοπλίζονται και με τους μεγαλύτερους σε κυβισμό κινητήρες. Η διάταξή τους με μεγαλύτερο τροχό εμπρός από ότι πίσω (εκτός του CMX 500 που έχει 16 ιντσών εμπρός-πίσω), θα διευκολύνει ως ένα βαθμό τις διελεύσεις από χωματόδρομους, προσδίδοντας αυξημένη σταθερότητα, κάτι που στο παρελθόν ήταν αναγκαίο, καθώς οι ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι δεν ήταν δεδομένο και χρειαζόταν πολύ συχνά να κινηθείς εκτός. Στις μοτοσυκλέτες τύπου Scrambler η πιο διαδεδομένη διάταξη είναι με τροχούς 18-17, ενώ στα Royal Enfield Super Meteor και QJMOTOR SRC 500 συναντάμε 19 ιντσών τροχό εμπρός. 

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στα 1.222cc το Brixton έχει την υψηλότερη ροπή και ισχύ

Όλα τα μοντέλα πέραν του SRC 500 που είναι μονοκύλινδρο, αποκτούν δικύλινδρους κινητήρες, είτε εν σειρά είτε σε V διάταξη. Έχουν πολλές διαφορές μεταξύ τους καθώς οι 4 από τους 6 στα Hyosung, Honda, Kawasaki και Brixton είναι υδρόψυκτοι, ενώ το Moto Guzzi και Royal Enfield χρησιμοποιούν αερόψυκτο και αεροελαιόψυκτο κινητήρα αντίστοιχα. Το V7 μάλιστα είναι το μοναδικό με έναν εγκάρσιο V2 στην λίστα, καθώς η ιταλική εταιρεία είναι η μοναδική στην αγορά που κάνει χρήση αυτής της διάταξης. Σίγουρα σε αυτή την κατηγορία δεν είναι οι υψηλές ιπποδυνάμεις που κυνηγούν οι κατασκευαστές όπως στις σπορ μοτοσυκλέτες. Εδώ θα παίξει περισσότερο ρόλο η ποιότητα κύλισης, η ροπή και η ομαλή απόκριση του γκαζιού που θα κάνουν απολαυστική την οδήγηση. Το Brixton Cromwell 1200 με τον μεγαλύτερο κατά 369cc κινητήρα από τον αμέσως επόμενο του Moto Guzzi, έχει και την υψηλότερη απόδοση στα 83 άλογα με αρκετή ροπή που φτάνει τα 102 Nm και είναι η μοναδική τριψήφια από τις 8 μοτοσυκλέτες, Ακολουθεί το Hyosung με απόδοση 72 ίππων και το βάθρο κλείνει με το Moto Guzzi που αποδίδει 65 άλογα. Την χαμηλότερη απόδοση έχει το SRC 500 στα 26 άλογα, και εδώ φαίνεται σε μεγάλο βαθμό το πόσο σημασία έχει για αυτή την κατηγορία η ροπή, αφού στα 36 Nm είναι κατά 40% αυξημένη αε σχέση με την ισχύ. 

Στην Α2 ή Α κατηγορία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως commuters

Οι μοτοσυκλέτες αυτές κατατάσσονται στην Α2 και Α κατηγορία και είναι ιδανικές όχι μόνο για κυριακάτικες βόλτες αλλά και για καθημερινές μετακινήσεις. Με ισχύ κάτω από 48 άλογα τα SRC 500, CMX 500 και Super Meteor 650 ανήκουν στην Α2 κατηγορία και έχουν ταυτόχρονα τις χαμηλότερες καταναλώσεις, κάνοντας το commuting οικονομικό και στυλάτο. Ακόμα όμως και το Brixton Cromwell 1200, που έχει έναν δικύλινδρο κινητήρα 1.222cc σημείωσε αρκετά χαμηλή για τα κυβικά του κατανάλωση στην δοκιμή μας, που κυμάνθηκε στα μόλις 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η ήπια απόκριση του γκαζιού τους σε συνδυασμό με την κορύφωση της ισχύος σε χαμηλότερες στροφές χωρίς απότομα ξεσπάσματα, τις κάνει ιδανικές για νέους αναβάτες, συγχωρώντας λάθη και απειρία στην διαχείριση του γκαζιού. Ακόμα και τα μεγαλύτερα σε κυβισμό μοντέλα, είναι πολύ πιο φιλικά στην οδήγηση σε σύγκριση με σπορ μοτοσυκλέτες του ίδιου κυβισμού, με αποτέλεσμα να μπορείς να "μάθεις" με αυτές, χωρίς να ξοδεύεις έξτρα χρήματα στην αγορά μίας μικρότερης μοτοσυκλέτας την οποία θα θέλεις να αναβαθμίσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Οι λατρείς των κλασικών μοτοσυκλετών φαίνεται να έχουν συνήθως μία ιδιαίτερη αγάπη για τις τέχνες, σε οποιαδήποτε μορφή και αντιμετωπίζουν τις μοτοσυκλέτες αυτές σαν έργα τέχνης. Εσένα σου αρέσουν οι ρετρό μοτοσυκλέτες; Ποια από τις θα διάλεγες και γιατί;