Ο κ. Albesiano θα συνεχίσει παράλληλα να είναι Διευθυντής του Τεχνικού Κέντρου Ανάπτυξης για τις μοτοσικλέτες του Ομίλου Piaggio, καθώς είναι αυτός που διαχειρίζεται την ανάπτυξη μοντέλων όπως το Aprilia RSV4 εξοπλισμένο με το μοναδικό V4 κινητήρα 1000 κυβικών. Χάρη στην τεχνολογική αναβάθμιση και υπεροχή του RSV4 η αγωνιστική ομάδα της Aprilia έχει καταφέρει να κερδίσει 4 φορές τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, μέχρι σήμερα.
Ο Όμιλος Piaggio έχει κάνει δεκτή την παραίτηση του Luigi DallIgna, παραίτηση που οφείλεται τόσο στη διαφορετική στρατηγική προσέγγιση πάνω στην αγωνιστική δραστηριότητα όσο και στα αποτελέσματα της αγωνιστικής ομάδας για το 2013. Ο κ.Luigi DallIgna συνεχίζει την καριέρα του εκτός του Ομίλου και η Διοίκηση και οι συνεργάτες του Ομίλου του εύχονται καλή επιτυχία.
Η διοίκηση του Ομίλου ταυτοχρόνως ανακοινώνει και ότι ο κ. Romano Albesiano, αναλαμβάνει την ηγεσία του αγωνιστικού τμήματος της Aprilia, ενώ παράλληλα συνεχίζει να είναι υπεύθυνος και του Τεχνικού Κέντρου για την ανάπτυξη των μοτοσικλετών του Ομίλου. O κ. Romano Albesiano γεννήθηκε στην περιοχή Carrù (Cuneo, Ιταλία) πριν από 50 χρόνια και είναι απόφοιτος της Πολυτεχνικής σχολής του Τορίνο, με πτυχίο Αεροναυπηγών Μηχανικών. Η καριέρα του ξεκίνησε στην Cagiva Motor SpA, όπου και συμμετείχε στην ανάπτυξη των μοτοσικλετών 500 GP, για τη χρονική περίοδο 1991 - 1994.
Από το 1995 έως το 1997 εργάστηκε για την Fondmetal Technologies, ως επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής των οχημάτων Mercedes AMG για το πρωτάθλημα DTM (τερματίζοντας στην 1η θέση το 1995 και στην 2η θέση το 2006) και το GT FIA.
Επιστρέφοντας στην Cagiva Motor το 1998, ο κ. Albesiano ανέλαβε τη θέση του Υπεύθυνου στο τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης Μηχανοκινήτων Οχημάτων για τα εμπορικά σήματα Cagiva και Husqvarna, καθώς επίσης και τη διαχείριση των εργασιών του αγωνιστικού τμήματος της Husqvarna, με την οποία κέρδισε δύο παγκόσμιους τίτλους.
Η συνεργασία του με τον Όμιλο Piaggio, ξεκίνησε το 2005, οπότε και ανέλαβε καθήκοντα υπεύθυνου στο τμήμα Ανάπτυξης Προϊόντων της Aprilia. Σήμερα ο κ. Romano Albesiano, είναι υπεύθυνος για το σύνολο των δραστηριοτήτων του Τεχνικού Κέντρου μοτοσικλετών και για όλες τις μάρκες του Ομίλου. Τη θέση του αυτή θα διατηρήσει σε συνδυασμό με το νέο του ρόλο, ως Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της Aprilia και έχοντας ως κεντρικό στόχο να ενισχυθεί η στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εμπορικών και των αγωνιστικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Piaggio.
Ως Διευθυντής του Τεχνικού Κέντρου Ανάπτυξης μοτοσικλετών ο κ. Romano Albesiano έχει διαχειριστεί με επιτυχία την ανάπτυξη μοντέλων όπως το Aprilia RSV4 εξοπλισμένο με το μοναδικό V4 κινητήρα 1000 κυβικών. Χάρη στην τεχνολογική αναβάθμιση και υπεροχή του RSV4 η αγωνιστική ομάδα της Aprilia έχει καταφέρει να κερδίσει 4 φορές τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, μέχρι σήμερα.
Εκτός από τις μοτοσικλέτες της Aprilia, ο κ. Romano Albesiano έχει συνδέσει το όνομά του και με την ανάληψη πολλών σημαντικών projects ανάπτυξης προϊόντων, όπως το Tuono V4, το Caponord 1200 και όλη τη γκάμα Dorsoduro. Ο Albesiano και η ομάδα των μηχανικών του, είναι πίσω από την επιτυχή ανανέωση της γκάμας των μοτοσικλετών Moto Guzzi, καθώς και την ανάπτυξη της νέας γενιάς κινητήρων 750cc V7, αλλά και του εξαιρετικού California 1400 (Touring της και Custom), που αποτελεί το πιο λαμπρό στολίδι του Mandello del Lario.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr