Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 9000 Watt (12,1 ίπποι) και είναι τοποθετημένος εμπρός από τον πίσω τροχό με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα που καταλήγει σε μειωτήρα στον άξονα του τροχού. Η διάταξη αυτή προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους σε σχέση με τη λύση του να είναι το μοτέρ στο κέντρο του πίσω τροχού. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία modes λειτουργίας, Eco, Normal και Sport που διαφοροποιούνται ως προς τη μέγιστη δύναμη και ροπή, ενώ προσφέρουν τελική 50, 80 και 125 χλμ. / ώρα αντίστοιχα. Για πιο εύκολο παρκάρισμα, υπάρχει και όπισθεν.
Η μπαταρία είναι ένα από τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία του Exe καθώς κατασκευάζεται από την BYD, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων και είναι τεχνολογίας LFP. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στην μπαταρία να λειτουργεί σε χαμηλότερη θερμοκρασία και να έχει καλύτερη θερμική σταθερότητα. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής καθώς μια μπαταρία λιθίου με βάση το νικέλιο (NMC), αντέχει έως 2.000 πλήρεις κύκλους φόρτισης, ενώ μια LFP αγγίζει τους 6.000 κύκλους. Μάλιστα, μετά από 5 χρόνια, η αυτονομία μειώνεται το πολύ κατά 5%, όταν το ποσοστό αυτό σε μια συμβατική NMC μπαταρία μπορεί να φτάσει το 75%.
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα)
4,45
0 - 80 (δευτερόλεπτα)
10,6
80 - 0 (μέτρα)
30,3
Η μη αποσπώμενη μπαταρία έχει χωρητικότητα 75 Ah και κατά τη διάρκεια της δοκιμής οδηγώντας φυσιολογικά και με εναλλαγές μεταξύ Normal και Sport, αναλόγως των συνθηκών, η αυτονομία άγγιξε τα 110 χιλιόμετρα, οπότε τα 150 που δηλώνει η Nerva με χρήση αποκλειστικά του Eco, είναι εφικτά. Πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που σπάνια συναντάμε σε ηλεκτρικά scooter είναι η ύπαρξη υποδοχής φόρτισης Type 2, που σου επιτρέπει να φορτίζεις και από δημόσιο σταθμό φόρτισης. Φυσικά, παρέχεται και καλώδιο για φόρτιση από συμβατική οικιακή πρίζα. Ο ενσωματωμένος φορτιστής χρειάζεται 3,5 ώρες για να φτάσει η μπαταρία στο 80%, ενώ για μια πλήρη φόρτιση χρειάζονται 4 ώρες και 20 λεπτά.