Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
  • Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
  • Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Το Exe έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τη μπαταρία να φιλοξενείται χαμηλά στο κεντρικό τούνελ για καλύτερη κατανομή βάρους με στόχο φυσικά την ευελιξία. Στον τομέα της ανάρτησης δεν έχουμε εκπλήξεις με το 37άρι πιρούνι να συνεργάζεται με διπλά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται εντυπωσιακά στον τομέα των φρένων καθώς δυο δίσκους εμπρός βλέπουμε σπάνια σε scooter, αφού κάνουν την εμφάνισή τους σε premium προτάσεις άνω των 400 κυβικών. Στην περίπτωση του Nerva έχουν διάμετρο 260 χιλ. και συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένες, ενώ στον πίσω τροχό συναντάμε δίσκο 230 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Τα φρένα έχουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης και οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες. Έχουν χρησιμοποιηθεί τροχοί 15 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω με ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14 αντίστοιχα.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1Nerva Exe - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά