Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Από τη σέλα του Exe αισθάνεσαι όπως σε ένα GT scooter μεγάλου κυβισμού, αφού απολαμβάνεις άνεση και τουριστική εργονομία, στοιχεία που σου επιτρέπουν να καλύπτεις αποστάσεις απροβλημάτιστα. Ανοίγοντας το γκάζι έχεις γραμμική απόκριση, ενώ από τα πρώτα μέτρα γίνεται αντιληπτή η στιβαρότητα και η υψηλή ποιότητα κύλισης του συνόλου. Στην αρχή θα παρατηρήσεις την γενικά μπροστόβαρη αίσθηση, αλλά αυτό είναι κάτι που έχουμε συναντήσει ξανά σε GT ηλεκτρικά scooter και γρήγορα συνηθίζεται, οπότε εστιάζεις στην ευελιξία που προσφέρει στην πυκνή κίνηση. Χάρη στην ισχύ και η ροπή του κινητήρα κινείσαι απροβλημάτιστα σε λεωφόρους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και επαρχιακό δίκτυο, ενώ οι έντονες ανηφόρες ή οι δικάβαλες βόλτες δεν αποτελούν πρόβλημα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας για 0 – 80 απαιτούνται 10,6 δευτερόλεπτα δηλαδή μιλάμε για επιδόσεις αντίστοιχες με scooter 200 – 250 κυβικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μπαίνει σε λειτουργία μόλις η μπαταρία πέσει κάτω από το 95% φορτίζοντάς τη εν κινήσει, όχι μόνο όταν χρησιμοποιείς τις μανέτες των φρένων, αλλά και όταν απλά κλείνεις το γκάζι, με το φρένο κινητήρα να είναι παραπλήσιο ενός βενζινοκίνητου συνόλου. Η ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης ρεύματος αποδείχθηκε πολύ χρήσιμη, καθώς σε βοηθάει να εξοικονομήσεις ενέργεια και να πετύχεις μεγαλύτερη αυτονομία. Δεδομένης όμως της άνεσης, της κάλυψης από τον αέρα και γενικά των τουριστικών δυνατοτήτων του Exe, θα θέλαμε ιδανικά να είχε μεγαλύτερη αυτονομία, ακριβώς επειδή θα μπορούσε ο αναβάτης να την αξιοποιήσει για κάποια εξόρμηση, ενώ σε συνδυασμό με τη δυνατότητα φόρτισης από δημόσιους σταθμούς, η εξόρμηση αυτή δεν θα ήταν απαραίτητα κοντινή.


Πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας βρίσκονται οι αποσβέσεις των αναρτήσεων με τα αμορτισέρ να καταφέρνουν να απορροφήσουν αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος και μόνο σε βαθιές εγκάρσιες ανωμαλίες η λειτουργία τους είναι κάπως απότομη. Στον τομέα των φρένων, το Exe ανταποκρίθηκε πλήρως στις υψηλές προσδοκίες που είχαμε αντικρίζοντας τα διπλά εμπρός δισκόφρενα. Έχουν ωραία αίσθηση και προοδευτικότητα ενώ η ανάκτηση ενέργειας είναι πολύ σωστά ρυθμισμένη και δεν έχεις την έντονη και πολλές φορές δυσανάλογη επιβράδυνση σε σχέση με την πίεση που ασκείς στις μανέτες, μόλις το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία. Σε επίπεδο αποτελεσματικότητας τα 30,3 που χρειάζονται για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα. είναι μια πολύ καλή επίδοση ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε το βάρος των 202 κιλών.
 

Σελίδα 1Nerva Exe - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά