Η σχεδίαση του Caponord Rally δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την “βασική” έκδοση με τους 17ρηδες τροχούς. Το χαρακτηριστικό ρύγχος, που θυμίζει την πρωταθλήτρια superbike RSV4, έχει παραμείνει αναλλοίωτο και είναι και αυτό που κάνει το Caponord να ξεχωρίζει. Οι Ιταλοί ωστόσο, φρόντισαν να κάνουν το Rally αρκετά πιο περιπετειώδες προσθέτοντας ανάλογα καλούδια στο στάνταρ εξοπλισμό. Το μάτι πέφτει φυσικά πρώτα στους ακτινωτούς τροχούς, που φέρουν την ίδια πατέντα με εκείνους του πρώτου Caponord με τις ακτίνες να δένουν στο εξωτερικό της στεφάνης. Τα προστατευτικά κάγκελα του φέρινγκ , η μεγάλη αλουμινένια ποδιά και οι νέες βαλίτσες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το Rally, όλα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού και το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο και πιο επιβλητικό από απλό. Μπορείτε βέβαια να προσθέτετε και τα έξτρα προβολάκια για να ολοκληρωθεί το πακέτο, κάτι που μάλλον θα κάνετε ούτως ή άλλως.
Η Aprilia πρόσεξε πολύ και τις χρωματικές επιλογές για το Rally με την παλέτα να είναι αποκλειστικά ματ. Αν το κίτρινο σας πέφτει “τρανταχτό”, τότε έχετε να επιλέξετε μεταξύ του πράσινου ή του ανοιχτού μπεζ. Πιο διακριτικές αλλά εξίσου καλαίσθητες επιλογές. Ποιοτικά το Rally βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Έχοντας οδηγήσει το “απλό” στην Ελλάδα μπορώ να πω ότι η αίσθηση ποιότητας είναι το ίδιο καλή χωρίς τριγμούς και λοιπά παρατράγουδα ενώ και η νέα βαφή πέρα από εντυπωσιακή δείχνει και ιδιαίτερα προσεγμένη.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr