Το Caponord έχει μια εξαιρετική θέση οδήγησης. Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης κάθεται πάνω στη μοτοσικλέτα άνετα με τον κορμό όρθιο και τα χέρια να πέφτουν με φυσικό τρόπο πάνω στο φαρδύ τιμόνι, το οποίο προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο. Σε σχέση με την απλή έκδοση δεν υπάρχουν αλλαγές πέρα από τη σέλα, η οποία στο πάνω μέρος της φέρει πλέον επένδυση από αντιολισθητικό υλικό και δεν αφήνει τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη να γλιστρούν. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα πάνω-κάτω και έχει νέο σχήμα σε σχέση με το απλό Capo. Είναι ελαφρώς ψηλότερη και σαφώς πιο πλατιά στο πάνω μέρος. Αυτό είναι κάτι που το αντιλαμβάνεσαι γρήγορα ακόμη και σε χαμηλότερες ταχύτητες αφού κόβει περισσότερο αέρα από το κράνος αλλά και από τον κορμό. Προσφέρει σαφώς καλύτερη προστασία σε ταχύτητες ταξιδιού (150-160 χλμ./ώρα) με τους ψηλότερους να την αφήνουν μόνιμα στην ψηλότερη θέση στον αυτοκινητόδρομο.
'Αλλο ένα σημείο όπου το Rally διαφέρει από το απλό Capononrd εντοπίζεται στις νέες βαλίτσες με χωρητικότητα 33 λίτρα έκαστη και εξωτερική επένδυση από αλουμίνιο. Οι βαλίτσες δείχνουν πολύ στιβαρές ενώ είναι και πολύ πρακτικές αφού το πάνω μέρος από το καπάκι ανοίγει αυτόνομα. Μόνη ουσιαστική έλλειψη από τον βασικό εξοπλισμό είναι το κεντρικό σταντ. Τέλος, στα ίδια καλά επίπεδα παραμένουν τα πράγματα για τον συνεπιβάτη με τη σέλα να έχει αρκετό πλάτος και ποιοτικό αφρώδες ενώ στη διάθεσή του υπάρχουν και χειρολαβές.