LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αιχμηρή αισθητική, πανέμορφα τα οπίσθια φωτιστικά σώματα, άριστη η συναρμογή όλων των μερών.

Στη μεσαία σκάλα, ανάβει ο ένας προβολέας. Διακρίνονται και τα εντυπωσιακά led λαμπάκια πάνω από τους προβολείς.

Τα όργανα αποτελούν μια πιο σύγχρονη, πιο φρέσκια παραλλαγή στα όργανα του 250. Ταχύμετρο, στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη με αρκετές ενδείξεις.

Ο επαρχιακός χαράσσει ένα πλατύ χαμόγελο στον αναβάτη του X-Max 400. Σβέλτο, με καλό κράτημα, δυνατά φρένα, και περίσσεια άνεση. Εδώ στο πακέτο sport.

Aνεση / εργονομία: Βασιλιάδες και οι δύο

Πέρα από πολύ όμορφη, η σέλα του X-Max 400 είναι ένας θρίαμβος άνεσης, αφού διαθέτει ιδανική σκληρότητα, ποσότητα και κατανομή του αφρώδους υλικού, ενώ θα κρατήσει φρέσκους αναβάτη και συνεπιβάτη όσες ώρες (ώρες λέμε) κι αν περάσετε πάνω της! Παράλληλα όμως, είναι και σχετικά ψηλή, ενώ το πλάτος της που συμβάλλει στη φοβερή άνεση, ταυτόχρονα ανοίγει τα πόδια του αναβάτη. 

Ως εκ τούτου, αν έχετε ύψος 1.70 όπως ο υποφαινόμενος, θα χρειαστεί να μετακινηθείτε στο μπροστινό μέρος της σέλας για να πατήσετε… εμφατικά όλη την πατούσα σας στο έδαφος. Σημειώστε πως, η σέλα ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, απαιτεί όμως και τα δύο χέρια του αναβάτη, ένα να γυρίζει το διακόπτη, κι ένα για να ανασηκώσει τη σέλα, ώστε εκείνη να ξεκλειδώσει. Οι λαβές στο τιμόνι είναι άνετες και χαλαρές, όμως τα γόνατα λυγίζουν αρκετά, γεγονός που δεν έχει αντίκτυπο στα χαμηλά αναστήματα (δεν πιάστηκα), όμως οι ψηλότεροι πιθανώς να παραπονεθούν για αυτό. Η Yamaha σχεδίασε την ποδιά του 400 έτσι, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να τοποθετήσει τα πόδια του και μπροστά, για να τα χαλαρώσει. Το πρόβλημα εδώ είναι πως, δεν υπάρχει αρκετός χώρος ώστε να τα τεντώσεις εντελώς, ακόμα και αν έχεις ανάστημα 1.70 και μετακινηθείς στο πίσω μέρος της σέλας. Έτσι, εκείνα παραμένουν αρκετά διπλωμένα. 

Ο συνεπιβάτης τώρα έχει δύο νέα που θα τον χαροποιήσουν κι ένα που ίσως τον δυσαρεστήσει. Στα θετικά συγκαταλέγονται η υπέροχη σέλα, αλλά και οι εργονομικές χειρολαβές, ενώ ως αρνητικό σημειώνουμε τα λεπτά μεταλλικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ του. Θα προτιμούσαμε πιο φαρδιά μαρσπιέ, με ελαστικά παρεμβύσματα. Η μεσαία ζελατίνα που δοκιμάσαμε (υπάρχει και πιο ψηλή στο Touring πακέτο) κάνει πολύ καλή δουλειά, όσον αφορά στην προστασία του αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης. Η κοντή, του sport πακέτου, είναι όμορφη και επιθετική, αλλά μην περιμένετε να σας κρατήσει στεγνούς ή ιδιαίτερα ζεστούς το χειμώνα.

Το σεβαστό βάρος των 211 γεμάτων κιλών του X-Max 400, δεν κάνει πουθενά την εμφάνιση του, χάρη στο άριστο ζύγισμα του scooter. Ακόμα και σε μανούβρες στην πόλη, το scooter της Yamaha δε θα κουράσει ποτέ τον αναβάτη του. Τα όργανα είναι όμορφα, θυμίζοντας αρκετά αυτοκίνητο σε design, ενώ η ψηφιακή οθόνη έχει όλα τα απαραίτητα, αν και της λείπουν οι ενδείξεις (κατανάλωση, κλπ) που θα τη χαρακτήριζαν υπερπλήρη. Ένσταση έχουμε στην τοποθεσία των κουμπιών (set και reset), για να αλλάζει ο αναβάτης τις ενδείξεις, κουμπιά που βρίσκονται στα όργανα αντί για το γκριπ κι έτσι δεν τα φτάνεις εύκολα εν κινήσει. 

Ο καθρέπτες είναι μεγάλοι, δεν θολώνουν (δεν υπάρχουν και κραδασμοί άλλωστε), η κόρνα είναι δυνατή και με όμορφο μπάσο ήχο, ενώ βρίσκουμε immobilizer στο στάνταρ εξοπλισμό του scooter. Περνώντας στους αποθηκευτικούς χώρους, κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για 2 full-face κράνη. Δυστυχώς ο χώρος, όπως και στο 250, δεν φωτίζεται. Πέρα όμως από τον μεγάλο αυτό χώρο, το X-Max 400 είναι ιδιαίτερα προικισμένο όσον αφορά και στους συμπληρωματικούς χώρους. Έτσι μπροστά βρίσκουμε 3 ακόμα ντουλαπάκια, με τα δύο να κλειδώνουν. Το ντουλαπάκι που δεν κλειδώνει είναι το μεγαλύτερο, αφού χωράει ακόμα και μπουκάλι με νερό! Ταυτόχρονα, στο αριστερό ντουλαπάκι βρίσκεται και η ένδειξη της στάθμης του ψυκτικού. Κι αν θέλετε κι άλλους χώρους, υπάρχει και μεγάλο top-box στην επίσημη γκάμα των αξεσουάρ του X-Max.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ