LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αλουμινένιο πλαίσιο διπλού σκέλους

Μπροστινό σύστημα φρένων από το RSV4

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

Το αλουμινένιο πλαίσιο διπλού σκέλους, που παρέχει παροιμιώδεις ιδιότητες χειρισμού και σταθερότητας, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με αυτό του RSV4. Στον τομέα της ανάρτησης, μπροστά θα βρούμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών της Sachs, με ξεχωριστή ρύθμιση προφόρτισης και επαναφοράς, ενώ πίσω θα συναντήσουμε, ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs. Όσο αναφορά το μοντέλο Factory, έρχεται με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού, που φοράει το RSV4 RF. Μπροστινό πιρούνι, πίσω αμορτισέρ και αμορτισέρ τιμονιού, όλα από την Ohlins. Αλλαγές έχουμε και στο τομέα της πέδησης, με το μπροστινό σύστημα να έρχεται αυτούσιο, από το RSV4. Δύο δίσκοι με διάμετρο 330 χιλιοστών, συνεργάζονται με τις monoblock δαγκάνες Μ50 της Brembo, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένας δίσκος 220 χιλιοστών, που συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα της Brembo. 

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ