Οι μεγαλύτερες αλλαγές, έχουν να κάνουν με τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς η τέταρτη γενιά του Aprilia Performance Ride Control (APRC), βελτιώνει την αποτελεσματικότητά τους. Νέο Traction Control , με επιτόπου ρύθμιση, χωρίς να είναι απαραίτητο το κλείσιμο του γκαζιού, με 8 επίπεδα, που ρυθμίζονται μέσω ενός εύχρηστου joystick. Νέο Wheelie Control, 3 επιπέδων που αλλάζουν χωρίς κλείσιμο του γκαζιού. Νέο Launch Control 3 επιπέδων. Νέο Quick Shift, που δουλεύει στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα, ενώ το κατέβασμα με ανοιχτό γκάζι είναι κάτι αποκλειστικό. Νέο Pit Limiter, για επιλογή μέγιστης ταχύτητας. Νέο Cruise Control, που διατηρεί την ταχύτητα σου, χωρίς να αγγίζεις το γκάζι. Το νέο Tuono V4 1100, εξοπλίζεται με Cornering ABS, 3 επιπέδων και συνδυάζεται με το σύστημα Rear Liftup Mitigation (RLM), που αποτρέπει το σήκωμα του πίσω τροχού, κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος. Υπάρχουν 3 διαθέσιμα προγράμματα χαρτογράφησης, Sport, Track, Race, όλα με full power απόδοση, αλλά με διαφορετικό ποσοστό φρεναρίσματος του κινητήρα. Στο πίνακα οργάνων, βρίσκουμε μια TFT οθόνη, με πλήθος πληροφοριών. Νέα έκδοση της multimedia εφαρμογής V4-MP, που συνδέεται με το Smartphone και δίνει δυνατότητα λεπτομερούς ανάλυσης δεδομένων της διαδρομής. Διαθέτει λειτουργία για εξοικονόμηση της μπαταρίας του κινητού, ενώ παρέχει τη δυνατότητα φωνητικών εντολών και διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων του κινητού.
Yamaha XSR 900: Με καινούργια οθόνη και σέλα για το 2025
QJMOTOR SRK 125 S: Streetfighter 125ρι στην Α1 κατηγορία
Η Stark Future ετοιμάζεται να φτιάξει μοτοσυκλέτες με 3D printing
Top 5 «χειμωνιάτικα» αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και scooter
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel : 45 λίτρα πρακτικότητας σε ανθεκτική κατασκευή
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr