LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο γνωστός κινητήρας από το Hypermotard

Κινητήρας

Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη, ανέρχεται στους 113 ίππους στις 9.000σ.α.λ με μέγιστη ροπή 96,2Nm στις 7,750σ.α.λ και καταφέρνει να κινεί σβέλτα τη μοτοσυκλέτα των 229 συνολικών κιλών. Η Ducati υποστηρίζει, ότι περισσότερο από 80% της ροπής, είναι διαθέσιμη από τις 3.500 έως τις 9.500σαλ, αρκετά καλή διασπορά για κινητήρα V-Twin. Το 950 παρουσιάζεται, πιο ομαλό στις χαμηλές ταχύτητες, παρόλη τη απουσία του ωφέλιμου μεταβλητού χρονισμού. Η μεταφορά δύναμης, είναι ικανοποιητική και δεν μεταφέρει κραδασμούς στον αναβάτη, κάνοντας την μοτοσυκλέτα περισσότερο φιλική. Το γκάζι είναι ride-by-wire και έχει διαθέσιμες 4 χαρτογραφήσεις.Sport και Touring με πλήρη ισχύ, ενώ Urban και Enduro, με μειωμένη στους 75 ίππους. Η εναλλαγή ανάμεσα στους διαθέσιμους χάρτες, ρυθμίζει ανάλογα και τα 3 επίπεδα του ABS, καθώς και τα 8 επίπεδα του Traction. Οι Sport και Touring χάρτες, επιτρέπουν περισσότερη παρέμβαση από τον αναβάτη, σε σχέση με τους άλλους δύο.



 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ