LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας είναι οικονομικότερος και περισσότερο ροπάτος

Ο κινητήρας είναι οικονομικότερος και περισσότερο ροπάτος

Κινητήρας

Σχεδιασμένος, ώστε να προσφέρει σταθερότητα, αμεσότητα και ομαλότητα, μαζί με τη βοήθεια ενός προοδευτικού συστήματος  συμπλέκτη, ο κινητήρας, είναι ιδανικός για αναβάτες, ανεξάρτητα από το επίπεδο οδηγικής εμπειρίας τους. Νέα λεπτότερη εισαγωγή και νέα σώματα ψεκασμού, επιτρέπουν καλύτερη διαχείριση καυσίμου και βελτιωμένη αναλογία αέρα καυσίμου. Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί 6,8%, σύμφωνα με την Kawasaki. Οι εκκεντροφόροι έχουν μικρότερη διάρκεια και το μήκος της εξάτμισης έχει κοντύνει. Όλα τα παραπάνω, κάνουν τον κινητήρα περισσότερο ομαλό και προοδευτικό, με περισσότερη δύναμη στην χαμηλό-μεσαία περιοχή. Καταφέρνει και κρατάει τη δύναμη, μέχρι ψηλά στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, ενώ και η ροπή είναι απλωμένη σε όλο το φάσμα στροφών. Ο νέος βοηθητικός συμπλέκτης, βοηθάει στις ομαλότερες αλλαγές και αποτρέπει την αναπήδηση του πίσω τροχού, στο κατέβασμα των ταχυτήτων. 
 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ