LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα

Το εμπρόσθιο σύστημα φρένων

Το οπίσθιο σύστημα φρένων

Το πίσω αμορτισέρ

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

Το νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής και χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν μέλος του, μια τεχνολογία που έχει εξελιχθεί για μοτοσυκλέτες επιδόσεων, όπως το H2. Το νέο πλαίσιο, ζυγίζει 15 κιλά και μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές, το νέο μοντέλο είναι 19 κιλά ελαφρύτερο από αυτό που αντικαθιστά. Το πίσω τμήμα του πλαισίου, είναι σωληνωτό, για αυξημένη ακαμψία και περισσότερες μεταφορικές δυνατότητες. Το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι, είναι 41 χιλιοστών και δεν επιδέχεται ρυθμίσεις και ένα μονό αμορτισέρ έκκεντρα τοποθετημένο, με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου, αποτελούν το ζεύγος των αναρτήσεων. Στα μπροστινά φρένα βρίσκουμε διπλούς 300χιλ τύπου μαργαρίτα, με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί, μονός δίσκος 220χιλ με διπίστονη δαγκάνα. Το ABS ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ