LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στάνταρ ABS σε όλες τις εκδόσεις

Το νέο ελαφρύτερο πλαίσιο, συντέλεσε στη μείωση 9 κιλών

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

Ένα νέο, ελαφρύ, χυτό αλουμινένιο πλαίσιο, μαζί με το μακρύτερο κατά 40χιλ αλουμινένιο ψαλίδι, δίνουν σύμφωνα με τη Yamaha, στον αναβάτη του TMAX, μια εμπειρία οδήγησης εφάμιλλη με αυτή μιας μοτοσυκλέτας, που κανένα άλλο scooter, δεν προσφέρει. Η αλλαγμένη γεωμετρία και η καλύτερη συγκέντρωση των μαζών, στο νέο πλαίσιο, οδήγησε στην μείωση 9 κιλών και το συνολικό βάρος έπεσε στα 213 κιλά. Η νέα link-type, πίσω ανάρτηση , με το οριζόντιο αμορτισέρ, αυξάνει τη απόσβεση και την άνεση. Ο ιμάντας μετάδοσης, είναι από carbon, με μειωμένο πλάτος και ελαφρύτερες τροχαλίες. Τα φρένα αποτελούνται από δύο υδραυλικούς δίσκους 267χιλ μπροστά και ένα μονό υδραυλικό δίσκο 282χιλ πίσω. Το σύστημα ABS, είναι στο στάνταρ εξοπλισμό και στις 3 εκδόσεις.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ