LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας παραμένει ίδιος με το προηγούμενο μοντέλο

Η εξάτμιση τιτανίου βοηθάει στη συγκέντρωση των μαζών

Κινητήρας

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, τετρακύλινδρος σε σειρά, 599 κυβικών εκατοστών, 16βάλβιδος με 13.1:1 συμπίεση. Με το σύστημα Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T),  γίνεται διαχείριση του καυσίμου και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει, μέσω τριών διαφορετικών χαρτογραφήσεων, αυτή που ταιριάζει, στις προσωπικές του προτιμήσεις και στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Το νέο σύστημα πρόσφυσης  (traction control), προσφέρει 6 επίπεδα παρεμβατικότητας, ή μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Μέσω της εξισορρόπησης του ανοίγματος του γκαζιού, του χρονισμού ανάφλεξης και του όγκου καυσίμου, ελαχιστοποιεί τις διαταραχές , κατά την επιτάχυνση και προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες πρόσφυσης. Η δύναμη, μεταφέρεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων, με συμπλέκτη ολίσθησης, το οποίο εφοδιάζεται με υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων quick shifter, που επιτρέπει τις αλλαγές σχέσεων, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ