LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πίσω αμορτισέρ με πληθώρα ρυθμίσεων για τον αναβάτη

Το μπροστινό σύστημα, όμοιο με του R1

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

Το νέο αλουμινένιο πλαίσιο τύπου Deltabox, συνεργάζεται με ένα νέο υποπλαίσιο μαγνησίου και σύμφωνα με την εταιρία, διαθέτει μειωμένο βάρος, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την συγκέντρωση των μαζών. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη εμπιστοσύνη στο μπροστινό ελαστικό, με το ιδανικό feedback, το νέο R6, εφοδιάζεται με το ίδιο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ της KYB, που φοράει και το R1, ρυθμισμένο στα δικά του χαρακτηριστικά. Το πίσω αμορτισέρ της KYB, προσφέρει πληθώρα επιλογών ρύθμισης. Στα φρένα, στο εμπρόσθιο τμήμα, τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες, κατευθείαν από το R1, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένας μονός δίσκος 220χιλ. Το νέο μοντέλο, εφοδιάζεται με σύστημα ABS, που εξασφαλίζει έλεγχο κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ