Πολλά τα νέα μοντέλα της Kymco για την επόμενη χρονιά και ανάμεσά τους ξεχωρίζει το KRV. Η εμφάνισή του είναι ιδιαίτερα αιχμηρή και σπορ μελάτη έντονες ακμές που θα λατρέψουν πολλοί πιθανοί αγοραστές. Είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο, τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 175,1 κυβικών.
Η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό και αποδίδει 16 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,6 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα στα πρότυπα του AK 550. Το βάρος του με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 7,2 λίτρων είναι μόλις 133,5 κιλά και σε συνδυασμό με τη μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος (795 χιλιοστά), η οδήγησή του μέσα στην πόλη θα είναι απλή υπόθεση ακόμα και από αρχάριους. Σε επίπεδο αναρτήσεων βλέπουμε δοκιμασμένες λύσεις με τηλεσκοπικό πιρούνι και αμορτισέρ, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο εμπρός και πίσω.
Οι τροχοί του είναι αλουμινίου 13 ιντσών και φορούν ελαστικά 110/70-13 και 130/70-13. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος, αλλά ο εξοπλισμός του δεν σταματά εκεί, αφού διαθέτει στάνταρ ABS, traction control, LED φωτιστικά σώματα και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες.
Ωραίο και ξεχωριστό στην κατηγορία, μαζί με το SYM DRG 160.
Θα γίνει μάχη μεταξύ τους για όσους θέλουν κάτι νέο και σπορ στην κατηγορία.
Θα έρθει όμως άραγε Ελλάδα, και κατά προτίμηση μέχρι το καλοκαίρι??
(Δυστυχώς σε ένα ιταλικό site διάβασα, αν ισχύει, πως δεν είναι για την ευρωπαϊκή αγορά)
Ωραίο και ξεχωριστό στην κατηγορία, μαζί με το SYM DRG 160. Θα γίνει μάχη μεταξύ τους για όσους θέλουν κάτι νέο και σπορ στην κατηγορία. Θα έρθει όμως άραγε Ελλάδα, και κατά προτίμηση μέχρι το καλοκαίρι?? (Δυστυχώς σε ένα ιταλικό site διάβασα, αν ισχύει, πως δεν είναι για την ευρωπαϊκή αγορά)