Δεν γνωρίζουμε το λόγο για τον οποίο η Suzuki σπαταλάει χρήματα και χρόνο προκειμένου να κατοχυρώσει μια πατέντα που θα εφαρμοστεί μόνο σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ίσως, θέλει να αποτρέψει τους ανταγωνιστές της στα MotoGP, από το να αντιγράψουν την «κοιλιά» της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.
Στα σχέδια φαίνεται μια μοτοσυκλέτα πανομοιότυπη με την αγωνιστική. Διακρίνεται ακόμα ο χώρος που αφήνει το ψαλίδι για την εξάτμιση, ακριβώς μπροστά από τον πίσω τροχό, κάτω από το δεξί πόδι του αναβάτη.
Στο κείμενο που συνοδεύει την πατέντα, περιγράφεται η ροή του αέρα γύρω από το φαίρινγκ. Η Suzuki ήταν πολύ προσεκτική με τα σχέδια και δεν διακρίνεται το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας. Έτσι, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν υπάρχει προβολέας εμπρός και άρα να καταλάβουμε αν πρόκειται για τεχνολογία που θα εφαρμοστεί σε μοτοσυκλέτες δρόμου ή όχι. Πάντως, στο πλάι της μοτοσυκλέτας δεν φαίνεται να υπάρχουν φλάς.
Τα σχέδια δίνουν έμφαση στη ροή του αέρα κατά μήκος του κάτω μέρους του φαίρινγκ. Υπάρχουν 3 διαφορετικά σκίτσα στα οποία η καρίνα φαίνεται να έχει το σχήμα ενός «V» με επίπεδη βάση. Ίσως, αυτό κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο σταθερή κατά τη διάρκεια της στροφής. Ο αέρας, πάντως, εξακολουθεί να διοχετεύεται στον πίσω τροχό, οπότε το πρόβλημα της ανύψωσης, παραμένει.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Μichelin Anakee Road 110/80-19 & 150/70-17
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr