Δεν γνωρίζουμε το λόγο για τον οποίο η Suzuki σπαταλάει χρήματα και χρόνο προκειμένου να κατοχυρώσει μια πατέντα που θα εφαρμοστεί μόνο σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ίσως, θέλει να αποτρέψει τους ανταγωνιστές της στα MotoGP, από το να αντιγράψουν την «κοιλιά» της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.
Στα σχέδια φαίνεται μια μοτοσυκλέτα πανομοιότυπη με την αγωνιστική. Διακρίνεται ακόμα ο χώρος που αφήνει το ψαλίδι για την εξάτμιση, ακριβώς μπροστά από τον πίσω τροχό, κάτω από το δεξί πόδι του αναβάτη.
Στο κείμενο που συνοδεύει την πατέντα, περιγράφεται η ροή του αέρα γύρω από το φαίρινγκ. Η Suzuki ήταν πολύ προσεκτική με τα σχέδια και δεν διακρίνεται το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας. Έτσι, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν υπάρχει προβολέας εμπρός και άρα να καταλάβουμε αν πρόκειται για τεχνολογία που θα εφαρμοστεί σε μοτοσυκλέτες δρόμου ή όχι. Πάντως, στο πλάι της μοτοσυκλέτας δεν φαίνεται να υπάρχουν φλάς.
Τα σχέδια δίνουν έμφαση στη ροή του αέρα κατά μήκος του κάτω μέρους του φαίρινγκ. Υπάρχουν 3 διαφορετικά σκίτσα στα οποία η καρίνα φαίνεται να έχει το σχήμα ενός «V» με επίπεδη βάση. Ίσως, αυτό κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο σταθερή κατά τη διάρκεια της στροφής. Ο αέρας, πάντως, εξακολουθεί να διοχετεύεται στον πίσω τροχό, οπότε το πρόβλημα της ανύψωσης, παραμένει.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr