QJMOTOR SRT 550S/SX – Υπερεξοπλισμένο Α2 Adventure
- Κινητήρας 550cc που αποδίδει 48 ίππους και 54 Νm ροπής.
- Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi.
- Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, TFT οθόνη, θύρα USB και Traction Control.
- Εκδόσεις με αλουμινένιες και ακτινωτές ζάντες, κάτω από 6.000 ευρώ.
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
Κινητήρας 550cc που αποδίδει 48 ίππους και 54 Νm ροπής
H QJMOTOR έφερε πρόσφατα στη χώρα μας ένα νέο μοντέλο στην Α2 κατηγορία, το οποίο παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο λόγος για το SRT 550S, μια Adventure μοτοσυκλέτα με λιτή αλλά ωραία σχεδίαση, που μπορούμε να πούμε ότι αντιπροσωπεύει μια «στροφή» στη φιλοσοφία σχεδίασης του εργοστασίου. Εδώ τα πολλά πλαστικά περιττεύουν – κρατώντας όμως τα απαραίτητα για την εκτροπή του αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη – δημιουργώντας έτσι μια πολύ πιο επιθετική πρόσοψη και ταυτόχρονα μειώνοντας το βάρος κατά 18 ολόκληρα κιλά σε σχέση με την SRT 550 (συμπεριλαμβανομένων των βάσεων για τις πλαϊνές βαλίτσες , της καρίνας του κινητήρα και των καγκέλων προστασίας που όπως θα δούμε παρακάτω είναι κομμάτι του στάνταρ εξοπλισμού), την οποία αντικατέστησε. Η μείωση αυτή δεν προήλθε μόνο από τα πλαστικά φυσικά, αλλά και από την κατασκευαστική διαδικασία, καθώς πλέον ο κινητήρας είναι ενεργό δομικό στοιχείο του πλαισίου και το ίδιο το πλαίσιο από σωληνωτό γίνεται χωροδικτύωμα, κάτι που σημαίνει ότι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ακαμψία με μικρότερο βάρος. Ο ίδιος ο κινητήρας είναι μια δικύλινδρη, τετραβάλβιδη εν σειρά μονάδα που αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 54 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. με ένα σεβαστό ποσοστό της ροπής να έρχεται από χαμηλά, δίνοντάς σου έτσι το «γκάζι» εκεί που το χρειάζεσαι μέσα στην πόλη αλλά και επιτρέποντάς σου να δουλεύεις τον κινητήρα πιο χαμηλά, χωρίς να τον ζορίζεις και χωρίς να αυξάνεις την κατανάλωση.
Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi
Η QJMOTOR συνεργάζεται με την Marzocchi για την παροχή συστημάτων ανάρτησης σε πολλά από τα μοντέλα της και αυτό που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι δεν κρατάει αυτά τα «από το πάνω ράφι» πιρούνια μόνο για τα μεγαλύτερα μοντέλα της, αλλά θα τα δεις και σε αρκετά A2, επιτρέποντας έτσι και σε νεότερους αναβάτες να επωφεληθούν από τις ιδιότητές τους. Έτσι, στο SRT 550S συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi μπροστά και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου.
Τα φρένα αποτελούνται από 2 δίσκους των 320mm μπροστά και έναν δίσκο των 260mm πίσω, με την διαδικασία του φρεναρίσματος να επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο θα επέμβει όταν μόνο χρειαστεί, με έναν στρωτό και «φιλικό» ως προς τον αναβάτη και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας τρόπο.
Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, TFT οθόνη, θύρα USB και κάγκελα
Όπως συμβαίνει πάντα με τα μοντέλα της QJMOTOR, έτσι και στο SRT 550S, ο τομέας του στάνταρ εξοπλισμού είναι πλούσιος, με χαρακτηριστικά που συναντάμε στάνταρ μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες και στα Α2 μοντέλα συναντάμε – συνήθως – στον κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ.
Ξεκινώντας από τα εξωτερικά, όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται οι χούφτες στο τιμόνι με την αλουμινένια μπάρα για έξτρα αντοχή, η σχάρα, τα κάγκελα που αποτελούν βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες, η ποδιά του κινητήρα από κράμα αλουμινίου, το κεντρικό σταντ και τα περιμετρικά κάγκελα, τα οποία προστατεύουν τον κινητήρα και τα πλαϊνά φέρινγκ.
Μια μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη 7” αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, στην οποία υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης Smartphone μέσω Bluetooth, ενώ μια διπλή θύρα USB και μια πρίζα 12V φροντίζουν ώστε οι ηλεκτρονικές συσκευές του αναβάτη να μην μείνουν ποτέ από ρεύμα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε και θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ενώ είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της QJMOTOR που εξοπλίζεται και με Traction Control (το οποίο είχαμε ήδη δει στο Scooter MTX 125).
Εκδόσεις με αλουμινένιες και ακτινωτές ζάντες, κάτω από 6.000 ευρώ
Το SRT 550S διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις, την S, με αλουμινένιες ζάντες και την έκδοση SX, που αποκτά ακτινωτούς τροχούς. Και στις δύο περιπτώσεις, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της MAXXIS – διαστάσεων 110/80 και 150/70, σε τροχούς 19” και 17” εμπρός και πίσω αντίστοιχα – είναι Tubeless.
Όλο αυτό το πακέτο μάλιστα έρχεται σε ιδιαίτερα δελεαστική τιμή, καθώς το SRT 550S (με τις αλουμινένιες ζάντες) διατίθεται στην αγορά για μόλις 5.595 ευρώ, ενώ η έκδοση SX (με τις ακτινωτές ζάντες) κοστίζει 5.995 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι με λιγότερα από 6.000 ευρώ έχεις ένα σοβαρότατο, πλήρως εξοπλισμένο Α2 Adventure στα χέρια σου.