Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
  • Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες

Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες

- «Κινητήρια» συνεργασία Royal Alloy με SYM.
- Με 3-πίστονη και 2-πίστονη δαγκάνα + CBS.
- Ξεπερνώντας τα 350χλμ αυτονομίας.
- Με το 80% κατασκευασμένη από μέταλλο.

«Κινητήρια» συνεργασία Royal Alloy με SYM

Η Retro σχεδίαση που φέρει η Βρετανική Royal Alloy GP 125 είναι σαφώς επηρεασμένη και εμπνευσμένη από την εποχή των Sixties, τότε που οι Mods (Αγγλικό κίνημα) κατέκλυσαν την Αγγλία με τις τροποποιημένες Ιταλικές Βέσπες. Η συνεργασία που εξασφάλισε η Royal Alloy με την Κορεάτικη SYM, είναι στο τομέα της κινητήριας δύναμης, μιας και έχει εξοπλιστεί με τον 2-βάλβιδο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα των 124,6κ.εκ αποδίδοντας 10 ίππους στις 7.500σ.α.λ και με ροπή 9,2Nm στις 7.00σ.α.λ., όπως αυτοί που είναι τοποθετημένοι στα μικρά μοντέλα της SYM. Καθώς η καθημερινή μετακίνηση στο κλεινόν άστυ είναι το ατού του, η λειτουργία γίνεται χωρίς κραδασμούς και με σπιρτάδα, ενώ τροφοδοτείται με ψεκασμό και με συμπίεση 10.5:1. Τα βάρος που καλείται να σηκώσει ο Βρετανικός «χαρακτήρας» του είναι τα 130 κιλά.

Με 3-πίστονη και 2-πίστονη δαγκάνα + CBS

Από όποια μεριά και να την κοιτάξεις διακρίνεις, φινιρίσματα, μεταλλικά στοιχεία και ξεχωριστά συστήματα όπως αυτό του μπροστινού «πιρουνιού», που αποτελείται από 2 υστερούντες βραχίονες με δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα της Royal Alloy. Πίσω συναντάμε μία μονή ρυθμιζόμενη ανάρτηση, επίσης, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Η χρησιμότητα της συνδυασμένης πέδησης CBS θα αποδειχθεί σωτήρια σε απότομο φρενάρισμα, αφού η κατανομή αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό 80-20. Για αυτό και όταν ασκούμε πίεση στην μία ή στην άλλη μανέτα, συγκεκριμένα για παράδειγμα, στην μπροστινή 3-έμβολη δαγκάνα κατανέμεται ποσοστό φρένου 80% πάνω στον δίσκο των 220 χιλιοστών και στην πίσω 2-έμβολη δαγκάνα το υπόλοιπο 20% στον επίσης, 220 χιλιοστών δίσκο. Μιας και μιλάμε για ισχυρή πέδηση, επιβάλλεται να γίνει αναφορά για τα πόσα μέτρα θα χρειαστεί ως προς την πλήρη ακινητοποίηση του από τα 60 χιλιόμετρα στα 0 και αυτό επιτυγχάνεται σε 19,5.

Ξεπερνώντας τα 350χλμ αυτονομίας

Η επιτομή του ξεχνάω να βάλω βενζίνη, μας προσφέρει το 10,5 λίτρων ρεζερβουάρ της φινετσάτης GP 125. Αυτό μας εξασφαλίζει να διανύουμε τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη για μέρες, ξεχνώντας την εικόνα των τετράγωνων, κατά τα άλλα συμπαθητικών, κουτιών που διοχετεύουν καύσιμο μέσω μίας μάνικας στο δίκυκλο μας. Βέβαια αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει, αν η κατανάλωση δεν κυμαινόταν στα 3,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Ως σπιρτόζικη διάθεση που έχει, πάμε να δούμε πόσο καλά θα τα πάει στις μετρήσεις μας. Ανοίγουμε γενναία το γκάζι και τα 0-50 έρχονται σε 8,8 δευτερόλεπτα, τα 0-60 σε 12 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ που μας δίνει από τα 30 στα 60 χιλιόμετρα, γίνονται σε 7,5 δευτερόλεπτα. Οι τροχοί των 12 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 110/70 μπροστά και 120/70 πίσω, θα ρολάρουν σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας, με ιδιαίτερη προσοχή μιας και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 85 χιλιόμετρα την ώρα, απεικονίζοντας τα 103 χιλιόμετρα στην οθόνη.

Με το 80% κατασκευασμένη από μέταλλο

Αυτό που την ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι  το Design της, το μπροστινό σύστημα πέδησης και η ποιοτική βαφή, που σε οδηγεί να καταλάβεις ότι το 75% της κατασκευή της είναι από μέταλλο και το υπόλοιπο 25% είναι από πλαστικό και αλουμίνιο. Το μικρό ποσοστό αντιστοιχεί στο εμπρός φτερό, την γραβάτα, το ντουλαπάκι και το αλουμινένιο περίβλημα του τιμονιού. Καθώς βρίσκεσαι σε ανειλημμένες «υποχρεώσεις» το σχεδόν επίπεδο πάτωμα προσφέρει ικανοποιητικό χώρο για να μεταφέρεις πιο ογκώδες αντικείμενα και το ντουλαπάκι το οποίο βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς, έχει την δυνατότητα να υποδεχθεί διάφορα μικροπράγματα. Μέσα σε αυτό θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε το κινητό μας, αφήνοντας το για όση ώρα χρειαστεί να φορτίσει, μέσω της θύρας USB  που φέρει. Έξω και πάνω από το ντουλάπι θα βρούμε έναν γάντζο για την συγκράτηση κάποιας σακούλας ή τσάντας . Ενώ ψάχνεις πως θα ανοίξεις τη σέλα για τον ανεφοδιασμό της, καταλαβαίνεις ότι η διθέσια έκδοση φέρει 6 βεντούζες από κάτω της και απλά την ανασηκώνεις αντικρίζοντας την τάπα του δοχείου καυσίμου, ενώ η μονοθέσια φέρει μηχανισμό με άγκιστρο και κομβίον απασφάλισης. Το βάρος των μεταλλικών επιφανειών που καλείται να σηκώσει το ατσάλινο πλαίσιο έχει διάταξη μονής ραχοκοκαλιάς όπου στο πίσω μέρος εξελίσσεται σε διπλή υποστηρίζοντας και τον κινητήρα. Μία τέτοια μποέμικη εμφάνιση χρειάζεται να κάνει και κάτι έντονο για να δείξει ότι «ζει» εν` έτη 2024. Οπότε τι άλλο θα μπορούσε να φωτίσει τα μάτια μας, από μία LCD οθόνη με οπίσθιο φωτισμό χρώματος πορτοκαλί. Οι πληροφορίες που διαθέτει είναι, στροφόμετρο, ταχύμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, ολικό χιλιομετρητή, 2 μερικούς χιλιομετρητές και προειδοποιητικές λυχνίες.

Η τιμή του είναι στα 3.499,00 ευρώ