Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
• Μια supersport σε ...τέσσερις ρόδες
• Κινητήρας 1000cc με 145 ίππους και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και φρένα
• Χαμηλό βάρος και ειδική έκδοση Rush SRX, ακόμα πιο εξωτική
• Ένα παιχνίδι για «έχοντες»;
Μια supersport σε ...τέσσερις ρόδες
Το Rush SR υπόσχεται να προσφέρει την απόλαυση ενός κινητήρα 1000cc, αλλά σε μορφή μονοθέσιου αγωνιστικού με τέσσερις τροχούς και κλωβό ασφαλείας. Οι οδηγοί που αγαπούν την αίσθηση της ταχύτητας πάνω μια supersport, αλλά φοβούνται τους κινδύνους που ελοχεύουν πάνω σε δύο ρόδες, μπορούν να απολαύσουν την ίδια αδρεναλίνη με τα επίπεδα σταθερότητας ενός αυτοκινήτου. Αυτή η πρόταση της Rush Auto Works δημιουργεί μια νέα επιλογή για όσους επιθυμούν να φτάσουν στα όρια μιας μοτοσυκλέτας αλλά επιζητούν παράλληλα περισσότερη ασφάλεια αν τύχει να τα ξεπεράσουν.
Κινητήρας 1000cc με 145 ίππους και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και φρένα
Το Rush SR διαθέτει κινητήρα από Suzuki GSX-R1000 που παράγει 145 ίππους στις 11.800σαλ, ενώ χρησιμοποιεί εξατάχυτο κιβώτιο με πνευματική τεχνολογία για ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χωρίς αστάθεια, όπως ακριβώς συναντάμε στις superbikes με quickshifter. Επίσης, διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ώστε να προσφέρει ακόμα καλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Η αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες ―και μάλιστα ξεχωριστά για κάθε τροχό― όπως είναι και οι αντιστρεπτικές δοκοί. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τέσσερις τετραπίστονες δαγκάνες, αλλά κάτι που σπάνια συναντάμε είναι ο ρυθμιστής στο ταμπλώ που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει την ισορροπία φρεναρίσματος ανά τροχό και ανά άξονα, ανάλογα με την πίστα και τις συνθήκες.
Χαμηλό βάρος και ειδική έκδοση Rush SRX, ακόμα πιο εξωτική
Ο σχεδιασμός του Rush SR επικεντρώνεται στη διατήρηση του βάρους χαμηλά και συγκεκριμένα στα 513kg. Παρά το γεγονός ότι είναι προφανώς αρκετά πιο βαρύ από μια τυπική μοτοσυκλέτα, είναι ακριβώς αυτός ο κινητήρας supersport με την ...αγάπη του για τα κόκκινα που του δίνει τη δυνατότητα να αναπτύσσει εκρηκτικές επιδόσεις στο κλειστό περιβάλλον μιας πίστας. Και μάλιστα για όσους αναζητούν ακόμα πιο ακραίες εμπειρίες οδηγήσης, η έκδοση Rush SRX διαθέτει υπερτροφοδότη που αυξάνει την ισχύ στους 220 ίππους. Μάλιστα διαθέτει σύστημα boost για 30 επιπλέον ίππους, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν το ζητήσουν οι περιστάσεις (ή τα κέφια). Παράλληλα, η SRX έκδοση έχει ακόμα ελαφρύτερη κατασκευή και πιο εξωτικό εξοπλισμό που δεν υπάρχει στην «απλή» έκδοση με αντίτιμο το μεγαλύτερο κόστος.
Ένα παιχνίδι για «έχοντες»;
Μιας που δεν έχει τη δυνατότητα να λάβει έγκριση για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους, το Rush SR αποτελεί μια υλοιποίηση της οποίας το φυσικό περιβάλλον είναι αυτό της πίστας. Ο τυχερός κάτοχος θα πρέπει να πληρώσει ένα ποσό ανάμεσα στα 45.000€ και 85.000€ (ανάλογα με την έκδοση και τα περιφερειακά). Με τα χρήματα αυτά είναι αρκετά πιο οικονομικό από ένα αυτοκίνητο δρόμου που θα έχει αντίστοιχες επιδόσεις στην πίστα, αλλά και μεγαλύτερες ανέσεις, χώρους, δυνατότητα ταξιδιού και γενικά οτιδήποτε μπορεί να προσφέρει ένα «κανονικό» αυτοκίνητο. Ουσιαστικά το Rush SR είναι ένα γυμνό, αμιγώς αγωνιστικό μοντέλο που σκοπό έχει να προσφέρει συγκινήσεις στον οδηγό του, χαμηλούς χρόνους και απολύτως τίποτα περισσότερο.