LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Sbay Omega παίρνει άλφα για πρωτότυπη εμφάνιση

Ακόμη και οπτικά φαίνεται το έντονα μπροστόβαρο ζύγισμα της μοτοσικλέτας

Το σχήμα του πλαισίου βαπτίζει τη μοτοσικλέτα ως Ωμέγα

Εντυπωσιακό αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ με τη βάση τους ενσωματωμένη στο πλαίσιο

Αμορτισέρ Ohlins οριζόντια τοποθετημένο. Το hub center μπροστινό προέρχεται από την ISR. Ο λαιμός της εξάτμισης περνά μέσα από το κάθετο μέρος του πλαισίου

Το μονοκόκ (Ωμέγα) πλαίσιο της Sbay προέρχεται από ένα ενιαίο μπλοκ κράματος αλουμινίου 7075 (Ergal). Το σχέδιό της θυμίζει πολύ το πλαίσιο της Bimota Tesi

Sbay Omega: ωδή στην αντισυμβατικότητα

Πρωτότυπο αλουμινένιο πλαίσιο, hub center μπροστινό, ανθρακονημάτινα υποπλαίσια, ενώ ακόμη και η διαδικασία παραγωγής αυτής της πανάκριβης ιδιάζουσας special μοτοσικλέτας καταφέρνει να ξεχωρίζει.

 

Το Omega αποτελεί την τρίτη κατά σειρά δημιουργία της εταιρείας Sbay με έδρα στην περιοχή του Καντίθ της νότιας Ισπανίας, δυο βήματα από το Γιβραλτάρ. Για τον Sergio Bayarri (εκ των αρχικών του οποίου προκύπτει το όνομα της εταιρείας) ο στόχος είναι η σχεδίαση μοτοσικλετών που να ξεχωρίζουν αισθητικά δίχως να στερούνται πρακτικότητας για τον τελικό πελάτη.

Χτισμένη γύρω από τον κινητήρα Revolution της Harley-Davidson, γνωστό μας από τη σειρά των V-Rod, στη στοκ μορφή του με 1247 κ.εκ. και απόδοση 125 ίππων, η πιο πρόσφατη δημιουργία της Sbay επενδύει στις ικανότητές της στις εργαλειομηχανές CNC, καθώς τα περισσότερα κομμάτια της μοτοσικλέτας είναι φτιαγμένα από την ίδια από ελαφρύ κράμα αλουμινίου. Το ασυνήθιστο πλαίσιο προέρχεται από ένα ενιαίο μπλοκ αλουμινίου 7075 και με το χαρακτηριστικό σχήμα του βαπτίζει ουσιαστικά τη μοτοσικλέτα ως Ωμέγα (Omega). Από το ίδιο υλικό έχει προέλθει και το μπροστινό σύστημα που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τη Σουηδική ISR – ουσιαστικά δουλεύοντας στην εμφάνιση του hub center μπροστινού NS2 που κατασκευάζει και πουλάει η ISR.

Μπροστά και πίσω από το κεντρικό πλαίσιο η κατασκευή συμπληρώνεται με δύο υποπλαίσια από ανθρακόνημα, ενώ ο λοιπός εξοπλισμός επιλέγεται επίσης από τα πάνω ράφια της παγκόσμιας αγοράς. Όλες οι αναρτήσεις έχουν ανατεθεί στην Ohlins, τα φρένα στη Brembo, οι εξατμίσεις είναι της Mivv, τα όργανα της Motogadget, ενώ τα υπόλοιπα χειριστήρια και περιφερειακά προέρχονται από τους – κάθε άλλο παρά φτηνούς – καταλόγους των Rizoma και ISR. Η μοτοσικλέτα βγαίνει από το εργαστήρι της Sbay ζυγίζοντας μόλις 190 κιλά και με μια έντονα εμπροσθοβαρή κατανομή βάρους, 55-45%.

Η εταιρεία ωστόσο συνεχίζει να πρωτοτυπεί και εκτός των τεχνικών χαρακτηριστικών. Όπως κάνει κάθε customizer που σέβεται τον εαυτό του, κατασκευάζει στα μέτρα και γούστα του πελάτη, προσφέροντας μια πληθώρα δυνατοτήτων σε ρυθμίσεις και εμφανισιακές επιλογές. Αυτός ο Ισπανός ωστόσο το πάει ένα βήμα παρακάτω. Στην ιστοσελίδα του ισχυρίζεται πως προσκαλεί τον πελάτη να επισκεφθεί την εταιρεία του για δύο μέρες με πληρωμένη διαμονή, να οδηγήσει στην τουριστική περιοχή της Ανδαλουσίας (όπου βρίσκεται η Sbay) και να σχηματίσει επιτόπου άποψη για το πώς θέλει στημένη την Omega του. Κι αν αυτό δεν ακούγεται αρκετά πρωτότυπο, ο κύριος Bayarri έχει ακόμη έναν άσο στο μανίκι: Προσφέρει στον πελάτη την ευκαιρία να λάβει μέρος στη συναρμολόγηση της μοτοσικλέτας του, μια διαδικασία που διαρκεί τρεις μέρες και θα τον φέρει δίπλα στον μηχανικό που κάνει την τελική συναρμολόγηση. Η Sbay Omega διατίθεται έναντι αντιτίμου που ξεκινά από τα 48,000 ευρώ, ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο.

Γνωρίστε τη Sbay Motor Co. μέσα από το κανάλι της στο YouTube, αν και εκεί ακόμη δεν έχει ανέβει βίντεο σχετικό με το Omega παρά μόνο για τα προηγούμενα μοντέλα της. Επί τη ευκαιρία, προσέξτε τα ζουμερά σχόλια πελατών που αναζητούν τις μοτοσικλέτες που παρήγγειλαν μήνες πριν με βαρβάτες προκαταβολές και ακόμη περιμένουν. Προφανώς αυτοί δεν επέλεξαν να τις συναρμολογήσουν οι ίδιοι, ώστε να είναι σίγουροι πως θα… συναρμολογηθούν.

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ