Tουρισμός στα 300 κυβικά

Είναι άνετα με αποθηκευτικούς χώρους, οικονομικούς κινητήρες και εξαιρετικές ικανότητες cruising.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Τα scooter έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των αναβατών, οι οποίοι τα επιλέγουν για την καθημερινή τους μετακίνηση, καθώς επιτελούν πολλαπλούς ρόλους. Είναι οικονομικά, άνετα και έχουν αποθηκευτικούς χώρους. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά δίνουν περισσότερη έμφαση μερικές εταιρίες, παρουσιάζοντας cruising προτάσεις.

Σχεδίαση – Εργονομία: αντηχεί δυναμισμό το Cruisym, GT ταυτότητα το X-Town, επιθετικό και πολυτελές το Χ-ΜΑΧ
Τα scooter της κατηγορίας GT, αποπνέουν δυναμισμό και συνάμα προσφέρουν ξεκούραστες διαδρομές στους επιβαίνοντες. Πιο συγκεκριμένα, στο Χ-ΜΑΧ η αιχμηρή σχεδίαση κινείται στα πλαίσια του ύφους της Yamaha και χαρακτηρίζεται από την επιθετική όψη τόσο του εμπρός όσο και του πίσω μέρους, με τις έντονες  γωνίες να πρωταγωνιστούν. Όσον αφορά την ποιότητα, η Yamaha θέτει πολύ υψηλά στάνταρτ που τα συναντάς μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Η θέση οδήγησης είναι όσο άνετη θα περίμενες βλέποντας την μεγαλοπρεπή σέλα, που παρέχει άπλετο χώρο τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη. Από κάτω της βρίσκεται χώρος, που είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο full face κράνη. Το τιμόνι βρίσκεται στο ιδανικό ύψος για τα χέρια, και τα πόδια έχουν αρκετό χώρο και θέσεις ώστε να νιώθεις ξεκούραστος μετά από κάθε διαδρομή. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις που αλλάζουν πανεύκολα μέσω ενός διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού. Την ευκολία στην καθημερινότητα ολοκληρώνει το σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (smart key). 
Το Cruisym διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα που διαθέτει αρκετές σπορ πινελιές και διαμορφώνει μια μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Αιχμηρές γωνίες και επιθετικότητα, είναι διάχυτες σε όλο το σώμα της κατασκευής, από την μάσκα, την ποδιά έως και την ανασηκωμένη ουρά.  Εχουμε να κάνουμε με ένα απόλυτα συμπαγές σύνολο το οποίο διακρίνεται για την άψογη συναρμογή όλων των πλαστικών μερών του και την ποιοτική βαφή του. Η σέλα του είναι ευρύχωρη, αλλά, το αφρώδες θα μπορούσε να είναι περισσότερο, καθώς θυσιάστηκε για χάρη του χαμηλότερου ύψους της σέλας. Το πίσω τμήμα είναι αρκετά μεγάλο και σε συνδυασμό με τις μεγάλες χειρολαβές, θα βολέψουν άψογα τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη. Εντυπωσιακά είναι τα όργανα ελέγχου, που αποτελούνται από δύο μεγάλες οθόνες με ταχύμετρο και στροφόμετρο σε αναλογική μορφή, και από μια μικρότερη ψηφιακή οθόνη.
Στην περιοχή της μάσκας,  οι δυναμικοί προβολείς, το «V» του κεντρικού διαχωριστικού μεταξύ αυτών και γενικότερα η «γωνιώδης» σχεδίαση των πλαστικών, προσδίδουν μια πολύ sport και χαρακτηριστική ταυτότητα στο X-Town. Τα υλικά και η βαφή είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ και η συναρμογή των μεγάλων πλαστικών επιφανειών δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Εξαιρετική η σέλα με μπόλικο αφρώδες, ικανή να φιλοξενήσει επί ώρες τα μαλακά μέρη του αναβάτη χωρίς πρόβλημα, ενώ πολύ καλή είναι και η στήριξη με «μαξιλαράκι» στην μέση. Το ίδιο άνετο είναι το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Το Χ-Τοwn κάτω από την σέλα, μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα. Ο πίνακας οργάνων, συνίσταται από δυο μεγάλα αναλογικά κοντέρ (ταχύμετρο και στροφόμετρο) με μια εξίσου μεγάλη ψηφιακή οθόνη ανάμεσα τους,  

Κινητήρας: δυνατότερα ΧΜΑΧ και CruiSym, σκληροτράχηλος εργάτης το μοτέρ του X-Town
Μονοκύλινδρες μονάδες 300 κυβικών με παρόμοια ιπποδύναμη κινούν τα τρία scooter. Πιο δυνατά είναι το X-MAX και το Cruisym ενώ από κοντά ακολουθεί και το X-Town.  Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ Blue Core, χάρη στις βαλβίδες νέου σχεδιασμού, το νέο θάλαμο καύσης και τον βελτιστοποιημένο χρονισμό, αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250σαλ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750σαλ. Ελαστικός, οικονομικός, αθόρυβος και δυνατός, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Είναι το μοναδικό μοντέλο από τα τρία, που εφοδιάζεται με σύστημα traction control, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και συμβάλλει στην πρόσφυση του πίσω τροχού, όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι ολισθηρές. 
Η καρδία του CruiSym, είναι ένας υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας, , με ηλεκτρονικό ψεκασμό και είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές Euro4. Αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750σαλ και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750σαλ. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, αλλά παράλληλα οικονομικός σε κατανάλωση.
Το X-Town αναλαμβάνει να κινήσει ένας υγρόψυκτος συμβατός με τις Euro4 προδιαγραφές κινητήρας. Τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, με δύο βαλβίδες οδηγούμενες από μονό εκκεντροφόρο στην κεφαλή, αποδίδει 24,5 ίππους στις 7.250σαλ. και 2,5 kg-m ροπής στις 6.250σαλ. Ένα μοτέρ που θα λειτουργεί καθημερινά και πολύ συχνά κάτω από αντίξοες συνθήκες.

 Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: δυνατά φρένα το X-Town, υποδειγματικά άνετο το Cruisym, στιβαρότητα για το ΧΜΑΧ
Το σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι είναι η επιλογή και των τριών εταιριών, ώστε να πετύχουν ακαμψία και στιβαρότητα. Και στον τομέα της ανάρτησης υπάρχει σύμπνοια, καθώς μπροστά εξοπλίζονται με τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ η κοινή επιλογή για το πίσω μέρος, είναι διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου. Στον τομέα της πέδησης, τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά είναι αυτά του Χ-Town, αφού διαθέτει διπίστονες δαγκάνες με δίσκο διαμέτρου 260 μπροστά και 240 πίσω με σωληνάκια υψηλής πίεσης.  Το ΧΜΑΧ εξοπλίζεται με δαγκάνες μονού εμβόλου και δίσκους 267 και 245 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Τέλος, το Cruisym διαθέτει μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους 260 και 240 χιλιοστών. Και στα τρία μοντέλα το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και συμβάλει στην ασφάλεια κατά το φρενάρισμα.  Το ΧΜΑΧ τροχούς διαθέτει μεγαλύτερους τροχούς  15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, ενώ τα υπόλοιπα δύο εξοπλίζονται με 14 και 13 ιντσών τροχούς αντίστοιχα. 

Συμπέρασμα
Tο X-Town απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων ή και το αντίστροφο, απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα scooter του οποίου η ευελιξία να μην λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Δύο σε ένα! 
Το Cruisym 300 είναι η νέα πρόταση της Sym στα maxi scooter. Με ξεχωριστή σχεδίαση και πλήθος δυνατοτήτων στην καθημερινή μετακίνηση φιλοδοξεί να γίνει κατακτήσει τις καρδίες των αναβατών.
Σπορ δυναμικός σχεδιασμός, πολυτελής κατασκευή, νέος κινητήρας 300 κυβικών με βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου και μεγάλοι τροχοί που αυξάνουν την ευελιξία και την άνεση, είναι τα στοιχεία  που κάνουν το Χ-ΜΑΧ 300, να στοχεύει την κορυφή της κατηγορία.