Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
• 8 «κινέζικοι» κύλινδροι σε διάταξη boxer
• 1.999cc και 154 ίπποι ―κόντρα στη Honda Gold Wing
• Πλαίσιο, τεχνολογικές καινοτομίες και εκδόσεις της Souo S 2000
• Θα τη δούμε και σε ευρωπαϊκό έδαφος;
8 «κινέζικοι» κύλινδροι σε διάταξη boxer
Η Great Wall Motor, γνωστή για την παραγωγή αυτοκινήτων στην Κίνα, εισέρχεται τώρα στη μοτοσυκλετιστική αγορά με τη νέα μάρκα Souo Motorcycle και το εντυπωσιακό μοντέλο S 2000, που ενσωματώνει έναν πανίσχυρο 8-κύλινδρο κινητήρα boxer. Η Souo S 2000 είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις – από την πολυτελή Fulldresser μέχρι τη Super-Tourer. Το project ηγείται ο Γερμανός μηχανικός Uwe Moser, ο οποίος μετέφερε την τεχνογνωσία του από την Ευρώπη στην Κίνα, σχεδιάζοντας ένα πρωτοποριακό μοντέλο. Το ντεμπούτο του Souo S 2000 στην κινεζική αγορά αναμένεται να δημιουργήσει αίσθηση, θέτοντας νέες βάσεις στην κατηγορία των πολυτελών μοτοσυκλετών.
1.999cc και 154 ίπποι ―κόντρα στη Honda Gold Wing
Η Souo S 2000 διαθέτει έναν 8-κύλινδρο boxer κινητήρα (κωδικής ονομασίας GW8P68MYL) με χωρητικότητα 1.999cc και απόδοση 154 ίππους, που την καθιστά ισχυρότερη κατά 28 ίππους από την Honda Gold Wing. Οι βαλβίδες οφείλουν την κίνησή τους σε ένα σύστημα DOHC (δύο επικεφαλής εκκεντροφόρων) σε αντίθεση με την ιαπωνική της αντίπαλο που φοράει SOHC (έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο). Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και επιπλέον όπισθεν. Η τελική ταχύτητα της Souo φτάνει τα 210 χλμ/ώρα, ξεπερνώντας τα 180 χλμ/ώρα της Gold Wing, παρόλο που το βάρος της αρχίζει από τα 450kg (83kg περισσότερα από τη Gold Wing). Η διαφορά αυτή στις επιδόσεις και την ισχύ καθιστά την Souo S 2000 μία από τις πλέον δυναμικές επιλογές στη μοτοσυκλετιστική αγορά της Κίνας, προσφέροντας ανώτερη ιπποδύναμη και βελτιωμένο χειρισμό, καθώς και την εμφανή δυνατότητα για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Πλαίσιο, τεχνολογικές καινοτομίες και εκδόσεις της Souo S 2000
Η Souo S 2000 χρησιμοποιεί ένα στιβαρό αλουμινένιο πλαίσιο και μια μπροστινή ανάρτηση διπλού βραχίονα, παρόμοια με αυτήν της Honda Gold Wing. Σύμφωνα με την εταιρεία, το συγκεκριμένο σύστημα συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση της μοτοσυκλέτας σε μεγάλες διαδρομές. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει η Souo είναι επίσης μια σημαντική τεχνολογική καινοτομία, καθώς διευκολύνει την οδήγηση και την αλλαγή ταχυτήτων, δίνοντας περισσότερη έμφαση στην ασφάλεια και στην ομαλή ροή της οδήγησης. Η συνδυασμένη αυτή τεχνολογία και η κατασκευή υψηλών προδιαγραφών αναδεικνύουν τη Souo S 2000 ως μία προηγμένη και τεχνολογικά εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα που υπόσχεται να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των αναβατών που επιθυμούν την πολυτέλεια σε δύο τροχούς. Στο στάδιο της προπαραγωγής, παρουσιάστηκαν δύο μοντέλα: ένα πλήρως καλυμμένο Fulldresser και ένα ανοιχτό Cruiser. Κατά την κυκλοφορία θα διατεθούν τρεις εκδόσεις, με το Fulldresser Founder Edition να είναι περιορισμένο σε 88 μονάδες και να φέρει υπογραφή του CEO της Great Wall, Wei Jianjun. Η βασική έκδοση της σειράς είναι η S 2000 ST ως bagger με δύο πλαϊνές βαλίτσες.
Θα τη δούμε και σε ευρωπαϊκό έδαφος;
Στην κινεζική αγορά, η Souo S 2000 τοποθετείται στρατηγικά απέναντι στην εμβληματική Honda Gold Wing, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και σύγχρονη τεχνολογία σε τιμή πιο ανταγωνιστική. Η βασική έκδοση S 2000 ST κοστίζει περίπου 28.500 ευρώ, ενώ η πιο πλούσια έκδοση S 2000 GL διατίθεται γύρω στις 31.000 ευρώ. Αυτή η τιμολόγηση προσφέρει μια ελκυστική επιλογή στους καταναλωτές που αναζητούν μια ισχυρή και πολυτελή μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστική (αν και διόλου ευκαταφρόνητη) τιμή. Θα θέλατε να τη δείτε και στους ελληνικούς δρόμους;