Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος
  • Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος

Suzuki GSX-S 1000 GX: Superbike DNA σε Sport Touring κέλυφος

Τετρακύλινδρος κινητήρας 999cc απόδοσης 152 ίππων
Χυτό αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και ψαλίδι από GSX-R 1000
Πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις
TFT οθόνη, πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ και τιμή από 17.995 ευρώ

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Τετρακύλινδρος κινητήρας 999cc απόδοσης 152 ίππων

Η Suzuki έφερε ένα νέο μοντέλο στην sport touring κατηγορία με το οποίο θέλει να δηλώσει ηχηρά, πως κοντράρει "στα ίσα" τον ανταγωνισμό και επιδιώκει να διεκδικήσει ένα μεγάλο μερίδιο στην αγορά με τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που προσφέρει. Ο λόγος γίνεται για το νέο GSX-S 1000 GX, μία ισχυρή crossover μοτοσυκλέτα που εξοπλίζεται με έναν δεκαεξαβάλβιδο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 999cc, απόδοσης 152 ίππων στις 11.000 σαλ και 106 Nm ροπής στις 9.250 σαλ. Έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC), σχέση συμπίεσης 12,2:1 και συμμορφώνεται με τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων. Βάση του αποτελεί ο κινητήρας που εφοδίαζε το supersport GSX-1000 του 2005, έχοντας όμως δεχθεί πληθώρα αναβαθμίσεων και νέων τεχνολογιών, είναι πιο σύγχρονος από ποτέ. Αποκτά την ειδική επίστρωση κυλίνδρων της Suzuki (SCEM), που αποτελείται από ένα κράμα νικελίου, καρβιδίου και πυριτίου και έχει αναπτυχθεί από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας. Οι κύλινδροι SCEM επιτρέπουν στην πιο γρήγορη μεταφορά θερμότητας και επακολούθως σε μικρότερο κενό μεταξύ πιστονιού και κυλίνδρου προσφέροντας εξαιρετική ανθεκτικότητα και αντοχή, δηλαδή μακροζωία στον κινητήρα. Το σύστημα εξάτμισης του 1000 GX είναι τύπου 4-2-1 και διαθέτει το σύστημα SET. Αυτό αποτελείται από μία πεταλούδα στο εσωτερικό της εξάτμισης που ρυθμίζει την πίεση των καυσαερίων, ώστε να βελτιώνεται η ροπή στις χαμηλές στροφές (πιο κλειστή βαλβίδα) και να επιτυγχάνεται ταυτόχρονα η μέγιστη δυνατή ισχύς καθώς ανεβαίνουν οι στροφές, με το σταδιακό άνοιγμά της να μειώνει την αντίθλιψη (αυξάνεται η ροή). Με το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων και την μέση κατανάλωση 6,3λ/100χλμ που μετρήσαμε στην δοκιμή μας, η αυτονομία της μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χιλιόμετρα και το βάρος της πλήρης υγρών είναι στα 232 κιλά.

Χυτό αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και ψαλίδι από GSX-R 1000

Ο κινητήρας του GSX-S 1000 GX κατέχει ενεργό ρόλο στην αύξηση της ακαμψίας της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με το χυτό αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών. Αυτό έχει μελετηθεί έτσι ώστε να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ισορροπία "κοφτερού" χειρισμού, για σπορ οδήγηση και άνεσης σε μεγάλα ταξίδια με βαρύ φορτίο. Κοιτώντας το από το πλάι θα παρατηρήσει κανείς πως ξεκινώντας από τον σταυρό καταλήγει στο ψαλίδι σε ευθεία γραμμή, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η ακαμψία και να διατηρείται χαμηλά το βάρος. Το χυτό αλουμινένιο ψαλίδι έρχεται κατευθείαν από το GSX-R 1000 και εκτός από υψηλή αισθητική με την εμφάνισή του, προσφέρει και σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το μονοκόμματο, σωληνωτό τιμόνι μεταβλητής διατομής προσφέρει μεγάλο μοχλό χειρισμού και είναι τοποθετημένο στο κατάλληλο ύψος ώστε να μην κουράζει τον αναβάτη σε πολύωρες διαδρομές, όπως επίσης και το εργονομικό τρίγωνο, που παρά το γεγονός ότι είναι αρκετά σπορ για την κατηγορία - με τα μαρσπιέ να φέρνουν πάνω και πίσω τα πόδια του αναβάτη - δεν τοποθετεί πολύ βάρος στους καρπούς του. Στο σύστημα πέδησης της μοτοσυκλέτας συναντάμε δύο δισκόφρενα 310 χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo και έναν δίσκο 240 χλστ πίσω με δαγκάνα της Nissin ενός εμβόλου. Φυσικά το φρενάρισμα εποπτεύεται μονάδα ABS και οι διαστάσεις των ελαστικών που τοποθετούνται στους χυτούς αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών, είναι 120/70 εμπρός και 190/50 πίσω, με τα πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Dunlop Sportmax Roadsport 2

Πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις

Το Suzuki GXS-S 1000 GX είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, οι οποίες χάρη στην μονάδα IMU 6 αξόνων αποκτούν αμέτρητους συνδυασμούς ρύθμισης. Εμπρός τοποθετείται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο, τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-CA της σειράς EERA της Showa και πίσω ένα monoshock, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ BFRC Lite επίσης της Showa εδράζεται σε μοχλικό, με τις διαδρομές τους να είναι στα 150 χλστ.  Το Suzuki Floating Ride Control αξιοποιεί την τεχνολογία Skyhook ώστε να παραμετροποιεί τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων με βάση τις αλλαγές του οδοστρώματος σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας την οδήγηση πιο ευχάριστη και άνετη. Παράλληλα, το Suzuki Velocity Dependent Control, "διαβάζει" την ταχύτητα με την οποία κινείται η μοτοσυκλέτα και βελτιστοποιεί τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων για αυτή την ταχύτητα.


Η Suzuki ονομάζει το σύνολο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και έξυπνων τεχνολογιών Suzuki Intelligent Ride System ή S.I.R.S. και διαθέτει τρία διαφορετικά Riding Modes με το A να έχει την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και το C την πιο ήπια, το TLR και Traction Control του οποίου η επεμβατικότητα μπορεί να ρυθμιστεί ή να απενεργοποιηθεί πλήρως, το SDC που αποτρέπει την απώλεια επαφής του πίσω τροχού με την άσφαλτο σε απότομες επιβραδύνσεις (ιδίως σε κατηφόρες) και το Anti-Wheelie που κατευνάζει ανεπιθύμητες ανυψώσεις του εμπρός τροχού σε απότομες επιταχύνσεις. Παράλληλα το αμφίδρομο quickshifter επιτρέπει σε αστραπιαίες και "βουτυρένιες" αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη, το Easy Start System φέρνει στη ζωή του κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας και το Low Rpm Assist φροντίζει ώστε να μην σου σβήσει η μοτοσυκλέτα στην εκκίνηση κάνοντάς την πιο ομαλή και αβίαστη. Το Smart Cruise Control σου επιτρέπει να αλλάζεις ταχύτητες με το quickshifter χωρίς να απενεργοποιείται, ενώ το Ride by Wire σύστημα είναι ραφιναρισμένο έτσι ώστε να προσδίδει την βέλτιστη αίσθηση στον αναβάτη έχοντας άψογη συνεργασία με τον εγκέφαλο και τον ψεκασμό. Το TCS και ABS έχουν λειτουργία Cornering την οποία αποκτούν χάρη στην αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων η οποία συνεργάζεται επίσης με την ECU ώστε να συνδράμει και στην ρύθμιση των αναρτήσεων εν κινήσει.

TFT οθόνη, πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ και τιμή από 17.995 ευρώ

Στον πίνακα οργάνων του Suzuki GSX-S 1000 GX, συναντάμε μία έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών με αντιθαμβωτική μεμβράνη και αλλαγή φόντου ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος, που διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone, ενώ στο πλάι της υπάρχει και μία θύρα φόρτισης USB. Οι στοιβαγμένοι, εξάγωνοι προβολείς LED (που αποτελούν πλέον χαρακτηριστικό μέρος της ανανεωμένης σχεδιαστικής ταυτότητας της Suzuki), προσφέρουν μία δυνατή δέσμη φωτός, ενώ οι δύο κοφτές γραμμές φώτων ημέρας (DRL) δίνουν στην μοτοσυκλέτα μία άκρως επιθετική "έκφραση". Σαν sport touring μοτοσυκλέτα μπορεί να φορτωθεί πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ που βελτιώνουν την άνεση στο ταξίδι όπως κεντρικό σταντ, κιτ χαμηλώματος σέλας, σετ πλαϊνών βαλιτσών 26 λίτρων που χωρούν ένα Full Face κράνος η κάθε μία, premium σέλα με βελτιωμένη άνεση και επιφάνεια που παραμένει πιο δροσερή όταν την χτυπάει ο ήλιος, χαμηλή φιμέ ζελατίνα, προστατευτικό ρεζερβουάρ και θερμαινόμενα γκριπ. Η τιμή της Suzuki GSX-S 1000 GX ξεκινάει από τα 17.995 ευρώ και αποτελεί μία ιδιαίτερη και υπερπλήρη επιλογή στην sport touring κατηγορία.