Mετά από μια περίοδο απουσίας από την αγορά, οι «ντυμένες με φέρινγκ streetfighter μοτοσικλέτες που προέρχονται από superbikes» (-ουφ!) φαίνεται ότι επιστρέφουν και τo GSX-S 1000F θέλει να θυμίσει στους αναβάτες τις αρετές και τα πλεονεκτήματα της κατηγορίας.
Όχι τόσο ακραίο όσο ένα superbike, σίγουρα πιο άνετο και ικανό ακόμα και για commuting, αλλά παράλληλα υπεραρκετό γκάζι και στήσιμο που επιτρέπει μέχρι και επισκέψεις στην πίστα με αξιώσεις. Αυτή είναι η σύντομη περιγραφή μοτοσικλετών όπως το GSX-S 1000F, οι οποίες - είναι αλήθεια (με αντικειμενικά κριτήρια) - ταιριάζουν πολύ στις ελληνικές συνθήκες. Η παρουσίαση του εν λόγω μοντέλου, ακολούθησε αυτή του «γυμνού» GSX-S1000 και μπορούμε να πούμε ότι αποτέλεσε μια φυσική συνέχεια, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις όσων ήθελαν ευρύτερο πεδίο χρήσης.
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη