Δεν προβληματίζουν σε καμία περίπτωση τα φρένα, που είναι ισχυρά, με γραμμική απόδοση και πλούσια πληροφόρηση.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα: Ικανό για όλα

    Το GSX-S 1000F φέρει ένα αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, του οποίου η αρχιτεκτονική και ο σχεδιασμός θυμίζει την Superbike σειρά του Hamamatsu. Ωστόσο, όπως αναφέρει η Suzuki, πρόκειται για νέα σχεδίαση με πιο «χαλαρή» γεωμετρία, προσαρμοσμένη περισσότερο στο εκτός πίστας περιβάλλον. Το ψαλίδι από την άλλη όμως, είναι ίδιο ακριβώς με αυτό του GSX-R του 2015! Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, ένα ανεστραμμένο 43 χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι έχει τοποθετηθεί μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, με απούσα μόνο την απόσβεση συμπίεσης από ρυθμίσεις, πίσω. 

    Σε ό,τι αφορά στα φρένα, δύο δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. μπροστά, συνεργάζονται με ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες της brembo, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί μονός δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Το δε σύστημα πέδησης, ελέγχεται από ABS μονάδα τελευταίας γενιάς της Bosch. Τέλος, τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-17 και 190/50-17 αντιστοίχως, μπροστά και πίσω. 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • Mike

      Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη

        4