Χιλιάρης τετρακύλινδρος στο λίτρο που έχει υποστεί «θεραπεία» για να απολέσει την superbike φρενίτιδα του, σημαίνει απίστευτη ελαστικότητα και smooth λειτουργία… και αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που αναγνωρίζει κανείς, τουλάχιστον στην πρώτη επαφή γνωριμίας. Ο κινητήρας μπορεί να σηκώσει 6η ταχύτητα από το ρελαντί σχεδόν, με λίγη βοήθεια από τον συμπλέκτη, χωρίς κοπιάσματα και δισταγμούς. Το γκάζι, σε οποιαδήποτε άλλο λογικό συνδυασμό ταχύτητας και επιλεγμένης σχέσης, είναι διαθέσιμο άμεσα, απλά θέλει λίγη συνήθεια η απόκριση που είναι κάπως απότομη.
Αυτή η φιλική απόδοση του κινητήρα (όσο δεν τον… τσιγκλάς) , συνδυαζόμενη με μια θέση οδήγησης που δεν κόβει «πόδια» και χέρια, επιτρέπει την χρήση της μοτοσικλέτας σε commuting ρόλο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Δύο είναι τα πράγματα που συνιστούν πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση: 1) Σε πυκνή κίνηση και κυκλοφοριακά στριμώγματα δεν θα είστε οι πρώτοι που θα φτάσετε στο φανάρι, αντιληπτό το γιατί νομίζω και 2) O συνεπιβάτης θα κουραστεί γρήγορα, με τα επιπέδου Superbike σελάκι και μαρσπιέ που του αναλογούν.
Πάμε σε πιο ταιριαστά στην μοτοσικλέτα πεδία χρήσης τώρα…στην βόλτα φερ` ειπείν, μεγάλη η μικρή, όπου το GSX-S 1000F αισθάνεται στο στοιχείο του! Βγαίνεις στην εθνική, ανοίγεις το γκάζι, ταξιδεύεις με 200 χλμ./ώρα και η μοτοσικλέτα… χασμουριέται. Το fairing κάνει αρκετά καλά την δουλειά του, εκτρέποντας ένα μεγάλο ποσοστό αέρα από το σώμα του οδηγού, ο οποίος για να προστατευτεί σε καλό βαθμό, θα πρέπει να σκύψει και να μαζευτεί βέβαια πίσω από την ζελατίνα. Μην πάει ο νου σας σε κάλυψη Sport Touring λοιπόν, αλλά σε σχέση με τα naked που απλά θέλουν να σου ξεριζώσουν το κεφάλι σε αυτές τις ταχύτητες, είναι τεράστια η διαφορά προς το καλύτερο! Με αυτό το tempo λοιπόν, μπορεί κανείς να φτάσει ξεκούραστος στον προορισμό του, ο οποίος προορισμός επιβάλλεται να είναι η έναρξη ενός καλού τμήματος με στροφές. “Insert Coin – 1 Player” και το παιχνίδια αρχίζει! Ποιο είναι αυτό; Nα «καταπιεί» κανείς όσο πιο γρήγορα μπορεί τον δρόμο που απλώνεται μπροστά του ακολουθώντας την χάραξη του. Το Suzuki GSX-S 1000F είναι ένας πρώτης τάξης σύμμαχος σε αυτό.
Κινητήρας που ξεχνά τους καλούς του τρόπους και δείχνει τα δόντια του, στιβαρό πλαίσιο που δεν νοιώθει τίποτα όσο και αν το πιέσεις, αναρτήσεις που διαβάζουν με προσήλωση τον δρόμο και κρατούν τους τροχούς συνεχώς σε επαφή μαζί του. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει εξαιρετικές λαβές για άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης και έλεγχο ενώ τα. Με λίγα λόγια: γλέντι! Το καλό της υπόθεσης είναι ότι όλα αυτά δεν γίνονται με τον αναβάτη να «παλεύει», δαμάζοντας ένα απόλυτο μηχάνημα πίστας σε δημόσιο δρόμο, αλλά αναλογικά. Όσο το πας σε πάει, από βολταδόρικο – φυσιολατρικό ρυθμό, μέχρι να σε συζητάνε στα χωριά της περιοχής για καιρό, όχι με ωραίο τρόπο.
Στα πολύ πολύ καλά τμήματα δημόσιου δρόμου, μπορεί κάποιος ελιτίστας να ισχυριστεί ότι το GSX-F 1000S υστερεί σε σχέση με ένα καθαρόαιμο superbike (και θα έχει δίκιο) αλλά μεταξύ μας τώρα, τα πολύ – πολύ καλά τμήματα δρόμου στη ελληνική επικράτεια είναι πιο σπάνια από τους μονόκερους και αν παρ ελπίδα αυτά βρεθούν, διαρκούν όσο μια σωματιδιακή σύγκρουση στο CERN. Οπότε ναι μεν αλλά…
Στον γυρισμό από τις εξοχές και τα κολασμένα στροφιλίκια, η κούραση θα έχει κάνει λογικά την εμφάνιση της οπότε οι ταχύτητες θα είναι… cruising, για τα δεδομένα της κατηγορίας. Με ήπιους ρυθμούς και σταθερό γκάζι η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμα και στα 6 λίτρα ανά 100 χλμ., με την μέση τιμή αυτής σε «τουρλού» και «λίγο απ όλα» πεδίο χρήσης να βρίσκεται στα 7,2 λίτρα. Καθόλου άσχημα για τετρακύλινδρο 1000άρι λοιπόν!
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη