Aπό το GSX-R 1000 του 2008 προέρχεται ο κινητήρας με τις απαραίτητες αλλαγές φυσικά για να προσαρμοστεί στα νέα του καθήκοντα.

    Κινητήρας: Με ρίζες από την πίστα

    Στον κινητήρα εντοπίζεται άλλος ένας ισχυρός δεσμός μεταξύ των GSX-S και GSX-R οικογενειών. Συγκεκριμένα, το τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο στο μοντέλο της δοκιμής, προέρχεται από το GSX-R 1000 του 2008, με κάποιες αλλαγές βέβαια προκειμένου να προσαρμοστεί στα νέα του καθήκοντα. Ο λόγος που η Suzuki επέλεξε αυτής της γενιάς το μοτέρ, ήταν η μεγάλη –συγκριτικά με τους άλλους κινητήρες των «R»- διαδρομή των εμβόλων του, γεγονός που αποτέλεσε μια καλή αφετηρία για την επίτευξη πιο «γεμάτης» απόδοσης στην χαμηλομεσαία περιοχή λειτουργίας. Νέοι-ήπιοι- εκκεντροφόροι, νέο φιλτροκούτι και νέα εξάτμιση, φρόντισαν επίσης,  να «μαλακώσουν» την απόδοση του τετρακύλινδρου στο λίτρο κινητήρα. 

    Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Δεν ξέρουμε, καθότι η Suzuki δεν ανακοινώνει τιμές ισχύος, οπότε αρκούμαστε στην προσλαμβάνουσα αίσθηση στο δρόμο, που θα αναλυθεί πιο κάτω, στις οδηγικές εντυπώσεις. Από… ηλεκτρονικής άποψης, το GSX-S 1000F  δεν ακολουθεί την τάση του «βάλε πράμα» που μας έχουν συνηθίσει οι κατασκευαστές το τελευταίο διάστημα, με το traction control να αποτελεί την μοναδική «digi» προσθήκη ασφαλείας. Μια και καλή, όμως, καθότι η λειτουργία του είναι εξαιρετική και τα τρία modes που μπορεί να επιλέξει ο αναβάτης, έχουν άμεσα αντιληπτό αποτέλεσμα στον δρόμο. Το GSX-S 1000F λοιπόν, μπορεί να… παντιάζει χορταστικά, σύντομα αλλά τσαχπίνικα ή και καθόλου, αναλόγως του τι θα επιλέξει ο αναβάτης. Υπάρχει και επιλογή της απενεργοποίησης, που απαιτεί φυσικά σύνεση και επίγνωση του ότι οδηγάς ένα σύγχρονο τετρακύλινδρο χιλιάρι. 

    • Mike

      Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη

        4