Η χαρακτηριστική σχεδίαση της Suzuki, είναι εμφανής. Πολύ καλό το ότι δεν μοιάζει το fairing σαν κακή πρόσθετη εφαρμογή αλλά «δένει» αισθητικά με την μοτοσικλέτα.

Η χαρακτηριστική σχεδίαση της Suzuki, είναι εμφανής. Πολύ καλό το ότι δεν μοιάζει το fairing σαν κακή πρόσθετη εφαρμογή αλλά «δένει» αισθητικά με την μοτοσικλέτα.

Η άποψή μας

Mια μοτοσικλέτα που πατάει πάνω στην πολύ καλή naked έκδοση και με την προσθήκη fairing αυξάνει κατά πολύ το πεδίο χρήσης. Το GSX-S 1000F, μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα δυναμικό commuter σε μια εκρηκτική sport μοτοσικλέτα, όντας ικανό και για ενδιάμεσες καταστάσεις. Με δυνατότητες για τα πάντα επί ασφάλτου,  αποτελεί  μια σαφώς πιο «λογική» επιλογή από ένα superbike για τον δημόσιο δρόμο, κάνοντας συγκριτικά ελάχιστες παραχωρήσεις σε απόλυτες επιδόσεις και συμπεριφορά. Χαιρόμαστε που η συγκεκριμένη κατηγορία επανακάμπτει και χαιρόμαστε ακόμη περισσότερο που αυτή στελεχώνεται με  μοτοσικλέτες όπως το GSX-S 1000F! 


Τεχνικά
Χαρακτηριστικά

Κινητήρας

4T, 4K, Y/Ψ, 4β

Κυβισμός
(κ.εκ.)

999

Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.)

73,4Χ59

Συμπίεση
(:1)

Δ.Α.

Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.)

Δ.Α.

Ροπή
(kgm/σ.α.λ.)

Δ.Α.

Τροφοδοσία

Ηλ. Ψεκασμός

Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα)

17

Βάρος,
πλήρες (kg)

214

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος

Δύο δοκών, Αλουμινίου

Αναρτήσεις
Ε

USD πιρούνι 43χλστ.

Διαδρομή
(χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις
Π

Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ

Διαδρομή

Δ.Α.

Φρένα Ε
(χλστ.)

Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS

Φρένα Π
(χλστ.)

Δ/220, μονοπίστονη, ABS

Τροχοί-Ελαστικά

Ελαστικό Ε

120/70-17"

Ελαστικό Π

190/50-17"

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.)

2.115

Πλάτος (χλστ.)

795

Μεταξόνιο
(χλστ.)

1.460

Ύψος σέλας
(χλστ.)

810

Εξοπλισμός

ABS/Ρυθμ.

Υ / Ν

Traction
Control/Ρυθμ.

Υ

Στροφόμετρο

Υ

Immobiliser

Y

Υπολογιστής
ταξιδιού

Ν

Μερικός
χιλιομετρητής

Y

Ένδειξη
βενζίνης

Y

Δείκτης
θερμοκρασίας

Y

Θερμοκρασία
περιβάλλοντος

Y

Ζελατίνα/Ρυθμ.

Υ/Ν

Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α

Ν/Ν

Πλάγιο
σταντ

Y

Κεντρικό
σταντ

Ν

Χειρολαβές/Σχάρα

Ν/Ν

Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π

Ν /Ν

  • Mike

    Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη

      4