Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία

Ανεση - Εργονομία

Το εργονομικό τρίγωνο του VSTROM 800 DE ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας, παρέχοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να οδηγήσει σε όλα τα τερέν. Η θέση οδήγησης δεν είναι ακραία χωμάτινη, ούτε όμως τουριστική και αυτό το διαπιστώνεις μόλις κάτσεις στη σχετικά σκληρή αλλά ευρύχωρη σέλα η οποία στηρίζει σωστά το σώμα. Με το ύψος της τελευταίας να βρίσκεται στα 855χιλ πρέπει να είσαι κοντά στο 1,80 για να πατήσεις εύκολα και τα δύο σου πόδια στο έδαφος, όμως στον κατάλογο των αξεσουάρ διατίθεται μια πιο χαμηλή (-20χιλ) καθώς και μια ψηλότερη (+30χιλ) από την εργοστασιακή, που κάνει ακόμη πιο χωμάτινη τη θέση οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ θυμίζοντας καθαρόαιμες off-road μοτοσυκλέτες και τοποθετημένο σχετικά μακριά από τον κορμό του αναβάτη. Έτσι δεν δημιουργούνται έντονες γωνίες, αυτό όμως σημαίνει ότι οι βραχύσωμοι αναβάτες θα πρέπει να τεντώσουν αρκετά τα χέρια τους στις επιτόπιες μανούβρες. Το πλάτος της μοτοσυκλέτας δεν ¨ανοίγει¨ τα πόδια και τα μαρσπιέ είναι αρκετά φαρδιά (έχουν αφαιρούμενα λάστιχα) για να μπορείς να οδηγήσεις με μπότες είτε καθιστός είτε όρθιος, ενώ η ζελατίνα είναι μικρή (ρυθμίζεται με κλειδί άλεν σε 3 θέσεις ανά 15χιλ) για την απαραίτητη off-road εμφάνιση αλλά και για ανεμπόδιστη θέα στον δρόμο ή στο μονοπάτι, χωρίς ωστόσο να καλύπτει ικανοποιητικά το άνω μέρος του κορμού σε συνθήκες ταξιδίου.

Όποιος λοιπόν κάνει πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, σίγουρα θα χρειαστεί τη μεγαλύτερη από τον κατάλογο των αξεσουάρ, θυσιάζοντας ελαφρώς το look υπέρ της προστασίας. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα με τα πόδια του σε άνετες γωνίες έχοντας στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές που ενώνονται με την πίσω σχάρα χωρίς να αλλοιώνουν τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Μπορείς έτσι να τοποθετήσεις εύκολα την κεντρική βαλίτσα, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 10 κιλά, ενώ υπάρχουν και υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, είτε πλαστικές είτε αλουμινένιες, κάτι απαραίτητο για μια Adventure μοτοσυκλέτα.  

Μια ευχάριστη προσθήκη στο νέο VSTROM είναι η TFT οθόνη 5΄΄ που χρησιμοποιεί πλέον στα μοντέλα της η Suzuki. Mε λειτουργία ημέρας και νύκτας και απλά γραφικά χωρίς ανούσιες υπερβολές είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες, προσφέροντας ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι με μια γρήγορη ματιά. Κατανάλωση/αυτονομία, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, θερμοκρασία ψυκτικού, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι, βολτόμετρο, υπενθύμιση για το service με αναδυόμενο μήνυμα, και φυσικά το επιλεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης αλλά και το επίπεδο παρεμβατικότητας των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, βρίσκονται μπροστά σου χωρίς να χρειάζεται να μπεις σε κάποιο μενού, αφού όλες οι αλλαγές γίνονται απευθείας από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.  

Βέβαια όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Suzuki συνεχίζει να απουσιάζει η δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone, κάτι το οποίο ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον καθώς πλέον είναι must. Στο πλάι της οθόνης υπάρχει υποδοχή για θύρα USB, ενώ ακριβώς από πάνω της ένα πρακτικό μπαράκι για να τοποθετήσεις smartphone ή GPS.
 

Σελίδα 1Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά