Κινητήρας - Επιδόσεις

    Κινητήρας - Επιδόσεις

    Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σχέση με τα υπόλοιπα  VSTROM αφορά φυσικά τον νέο κινητήρα 776 κυβικών ο οποίος όπως προαναφέραμε δεν είναι πλέον V αλλά δικύλινδρος εν σειρά. Μπορεί να ταιριάζει ακριβώς στις απαιτήσεις της Adventure κατηγορίας όμως σχεδιάστηκε για να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στο GSX-8S, καθώς η συγκεκριμένη διάταξη προσφέρει τη δυνατότητα για την τακτική ¨πασπαρτού¨ που ακολουθούν πλέον όλα τα εργοστάσια.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Στο VSTROM 800 DE αποδίδει 1,3 ίππους περισσότερους, αγγίζοντας έτσι τους 83,1 στις 8.500 σ.α.λ με 7,9 χλγμ ροπής στις 6.800 σ.α.λ, έχοντας φυσικά σε πρώτο πλάνο τη γεμάτη απόδοση με λειτουργία που θυμίζει τον V2 κινητήρα λόγω του χρονισμού ανάφλεξης 270 μοιρών. Οι αλουμινένιοι κύλινδροι έχουν υποστεί ειδική κατεργασία επιμετάλλωσης στο εσωτερικό τους για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και βελτιωμένη στεγανοποίηση των ελατηρίων των εμβόλων, ενώ για την αντιμετώπιση των κραδασμών πρώτης τάξης που παράγει ένας δικύλινδρος εν σειρά, η Suzuki έχει χρησιμοποιήσει δύο αντικραδασμικούς άξονες, με το πατενταρισμένο αυτό σύστημα να τοποθετεί τα δύο αντίβαρα σε γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο και σε ίση απόσταση από αυτόν, κάτι που πρώτη φορά βλέπουμε σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.




    Οι μαζεμένες διαστάσεις του κινητήρα έχουν επιτρέψει στο φιλτροκούτι να βρεθεί κάτω από τη σέλα με τους αυλούς εισαγωγής να είναι οριζόντια τοποθετημένοι και να έχουν διαφορετικό μήκος με στόχο την βέλτιστη ροή αέρα, ενώ μεγάλο βάρος δόθηκε και στο σύστημα ψύξης (εξοπλίζεται και με ψυγείο λαδιού παρόμοιο με των GSX-R) με μια βαλβίδα να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού που εισέρχεται στον κινητήρα κατά την προθέρμανση, για γρήγορη σταθεροποίηση της καύσης και καθαρότερα καυσαέρια.

    Το 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης αλλά και με quickshifter τόσο για τα ανεβάσματα όσο και για τα κατεβάσματα ταχυτήτων ενώ το ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire επιτρέπει την ύπαρξη των απαραίτητων ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

    Συναντάμε λοιπόν 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα (Active, Basic, Comfort) που διαφέρουν μόνο ως προς την απόκριση και όχι τη μέγιστη ιπποδύναμη, traction control (STSC) 4 επιπέδων με λειτουργία G (Gravel) για οδήγηση στο χώμα και δυνατότητα απενεργοποίησης, σύστημα εύκολης εκκίνησης (Suzuki Easy Start System) για να θέτεις σε λειτουργία τον κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, καθώς και το σύστημα υποβοήθησης χαμηλών στροφών (Low RPM Assist) που αυξάνει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα, αποτρέποντας το σβήσιμο κατά την εκκίνηση.


     
    Επιδόσεις
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,9
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,1
    60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4,5
    100 - 0 (μέτρα) 40


    Σελίδα 1Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά