Η Suzuki δεν σχεδίασε μόνο τον κινητήρα από λευκό χαρτί. Το ατσάλινο πλαίσιο είναι με τη σειρά του νέο (κοινό για VSTROM / GSX-8S) και αγκαλιάζει τον δικύλινδρο κινητήρα με στόχο την ακαμψία, την αντοχή στη σκληρή χρήση αλλά και τη σωστή κατανομή των μαζών η οποία στο VSTROM έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς το βάρος της μοτοσυκλέτας (με πλήρη υγρά) ανέρχεται στα 230 κιλά. Φυσικά η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας είναι διαφορετική από το γυμνό μοντέλο όπως και το αλουμινένιο ψαλίδι, το αφαιρούμενο σωληνωτό υποπλαίσιο το οποίο έχει να διαχειριστεί περισσότερο βάρος αλλά και οι αναρτήσεις που δεν προέρχονται από την KYB αλλά από τη Showa (Hitachi Astemo).
Το VSTROM εξοπλίζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με ανεξάρτητο δοχείο αερίου το οποίο εδράζεται με μοχλικό και διαθέτει απομακρυσμένο περιστροφικό ρυθμιστή για την προφόρτιση του ελατηρίου. Η διαδρομή των αναρτήσεων τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος αγγίζει τα 220χιλ και είναι μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άλλο VSTROM κάτι που δείχνει τον χωμάτινο προσανατολισμό του μοντέλου. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους ακτινωτούς τροχούς που τυλίγονται με τα ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-17 τα οποία φιλοξενούν μέσα τους την κλασσική σαμπρέλα που είναι απαραίτητη για τους περισσότερους λάτρεις του χώματος.
Την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός μέρος και έναν δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS διαθέτει 2 επίπεδα λειτουργίας καθώς και δυνατότητα απενεργοποίησης για τον πίσω τροχό.