LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Παρότι η χωμάτινη εμφάνιση σε ωθεί να πάρεις κατευθείαν τα βουνά, η καθημερινή μετακίνηση αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα κουτάκια που πρέπει να τσεκάρει κάθε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, πόσο μάλλον όταν ονομάζεται VSTROM. Έτσι, όπως στις περισσότερες δοκιμές ξεκινήσαμε από το αστικό περιβάλλον, εκεί που το 800 DE θα κινηθεί χωρίς να δυσανασχετεί, αφού ο δικύλινδρος κινητήρας χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουργία και την ελαστικότητά του. Μπορείς να κινείσαι ακόμη και με ταχύτητες παπιού χωρίς ενοχλητικά σκορτσαρίσματα, ενώ όταν ανοίγεις το γκάζι απλώς επιταχύνει γραμμικά βγάζοντας τον καλό του εαυτό στο μεσαίο φάσμα στροφών χωρίς να χρειάζεται να φλερτάρεις με την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου για να κάνεις μια προσπέραση. Η απόκριση στο γκάζι είναι ακριβής και γλυκιά ιδιαίτερα στη χαρτογράφηση B που ήταν και η τελική επιλογή μας μετά τη συμβίωση μαζί του, ενώ η μέση κατανάλωση στα 5,7λτ/100χλμ σου επιτρέπει να το οδηγείς καθημερινά και όχι να το κλείνεις στο γκαράζ μόνο για μια βόλτα το Σ/Κ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ακόμη και στους  δρόμους της πόλης αισθάνεσαι ωραία όταν κάθεσαι ψηλά, έχοντας πλήρη εποπτεία του δρόμου και ακόμη πιο ωραία όταν ξέρεις ότι χάρη στις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων θα περάσεις αλώβητος από τις γνωστές λακκούβες-χαντάκια των ελληνικών δρόμων, χωρίς να χρειάζεται να επέμβεις στις ρυθμίσεις για να το μαλακώσεις. Η μοτοσυκλέτα δεν έχει τον όγκο των μεγάλων On-Off για να δυσανασχετείς όταν η κίνηση αυξάνεται, ενώ το μόνο που θα σε προβληματίσει ανάμεσα στα μπλοκαρισμένα αυτοκίνητα είναι το φαρδύ τιμόνι. Περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων συμβατικών αυτοκινήτων, όχι όμως και από αυτούς των ψηλότερων SUV, οπότε θα χρειαστείς συχνά το μεγάλο κόψιμό του που εξισορροπεί την κατάσταση, συμβάλλοντας στις επιτόπιες μανούβρες. Ο κινητήρας εκτός από ελαστικός είναι και ιδιαίτερα ήσυχος και αυτό δεν το εκτιμάς μόνο στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου διατηρεί άνετα ταχύτητες κοντά στα 140χλμ/ώρα. Πάνω από τα 150χλμ/ώρα θα νιώσεις κάποιους ανεπαίσθητους κραδασμούς στα μαρσπιέ οι οποίοι όμως δεν πρόκειται ποτέ να σε ενοχλήσουν, σε αντίθεση με τον αέρα που περνά πάνω από τη μικρή ζελατίνα όταν το κοντέρ πλησιάζει στην ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 200χλμ/ώρα. Είπαμε, όποιος αρέσκεται στα ταξίδια θα πρέπει να τοποθετήσει τη μεγαλύτερη ζελατίνα από τον κατάλογο των αξεσουάρ. Οι διαδρομές βέβαια με μια μοτοσυκλέτα είναι πολύ πιο απολαυστικές όταν ο δρόμος δεν έχει μόνο ευθείες.  

Σίγουρα όταν κοιτάς τον  21΄΄ μπροστινό τροχό με τα ελαστικά μικτής χρήσης δεν σκέφτεσαι μεγάλες κλίσεις και ξύσιμο των μαρσπιέ, αλλά όταν εμπιστευτείς το VSTROM τα παραπάνω έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, με αποτέλεσμα να απολαμβάνεις κάθε στριφτερή διαδρομή ακόμη και όταν κινείσαι σε σβέλτο ρυθμό. Οκ, οι αλλαγές κατεύθυνσης δεν γίνονται με τη σκέψη και εμφανίζονται κάποιες τάσεις πλεύσης τόσο από το εμπρός όσο και από το πίσω μέρος όταν το παρακάνεις, όμως έτσι σου υπενθυμίζει-χωρίς να σε τρομάζει- ότι οδηγείς Adventure και όχι supersport.

Και σαν γνήσιο Adventure θα σου επιτρέψει να κινηθείς με την ίδια άνεση και στο χώμα ώστε να πας κυριολεκτικά παντού χωρίς να χρειάζεται να το σκεφτείς δύο φορές, μιας και το σωστό ζύγισμα κάνει τα 230 κιλά του να σε περιορίσουν μόνο σε πολύ κλειστά μονοπάτια τύπου εντούρο. Οι αναρτήσεις είναι όσο σφιχτές χρειάζεται για να έχεις έλεγχο, παράλληλα όμως σε κρατούν ξεκούραστο στο χωμάτινο τερέν χωρίς να νιώθεις το παραμικρό πετραδάκι που πέρασες, ενώ ο κινητήρας αποδεικνύει και πάλι ότι είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που η μοτοσυκλέτα είναι το ίδιο ικανή σε άσφαλτο και χώμα.

Χάρη στη γραμμική του απόδοση θα ανοίξεις το γκάζι όσο ακριβώς χρειάζεται, είτε θες να ανέβεις σε μια δύσβατη κακοτράχαλη ανηφόρα, είτε θες να πλαγιολισθαίνεις συνεχώς έχοντας απόλυτο έλεγχο. Καθιστός στη σέλα του ή όρθιος, μπορείς να το οδηγήσεις με την ίδια ευκολία ανεξάρτητα εάν είσαι έμπειρος ή αν τώρα ξεκινάς τις πρώτες σου χωμάτινες εξορμήσεις. Το traction control θα φανεί χρήσιμο στη θέση gravel καθώς περιορίζει όσο χρειάζεται τα γλιστρήματα χωρίς να σε κόβει, κάτι που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στους λιγότερο έμπειρους αναβάτες, ενώ η απενεργοποίηση του ABS στον πίσω τροχό σου επιτρέπει να πλασάρεις το VSTROM αλλά και να σταματάς με ασφάλεια στο χώμα. Όταν σβήσεις τη μοτοσυκλέτα μόνο το ABS επανέρχεται στη θέση 1, καθώς τόσο το traction control όσο και το mode του κινητήρα παραμένουν στο επίπεδο που έχεις επιλέξει, χωρίς να χρειάζεται να επαναλαμβάνεις κάθε φορά την ίδια διαδικασία. Η μόνη διαδικασία που ίσως θα επαναλαμβάνεις, είναι να ψάχνεις νέα σημεία για να εξερευνήσεις κάθε γωνιά της Ελλάδας και όχι μόνο. 
 

Σελίδα 1Suzuki VSTROM 800 DE - Τest
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά