Τα 5 πιο Value For Money μεσαία Αdventure της αγοράς

Είναι μεσαία και είναι ικανά να φέρουν εις πέρας κάθε αποστολή. Τα χρησιμοποιείς σε ταξίδι και πόλη, έχουν χαμηλή κατανάλωση αρκετό γκάζι και προσιτή τιμή. Αυτά είναι τα 5 πιο value for money μεσαία adventure της αγοράς

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες



Benelli TRK 502: 6.500 ευρώ


Το value for money ταιριάζει γάντι στο TRK, καθώς προσφέρει πολλά τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, όσο και οδικής απόλαυσης σε προσιτή τιμή. Αντικρίζοντας το TRK βλέπεις μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με μοντέρνα σχεδίαση. Οι αιχμές και οι γωνίες των πλαστικών δίνουν μια περιπετειώδη εμφάνιση, που δείχνει ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Η ποιότητα των πλαστικών είναι σε καλό επίπεδο, αν αναλογιστούμε την τιμή του μοντέλου και η συναρμογή τους είναι πολύ καλή, χωρίς να υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ τους. Η σέλα είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες, ενώ η μικρή της απόσταση από το έδαφος, 815 χιλιοστά, σημαίνει ότι ακόμα και αναβάτες χαμηλού αναστήματος, μπορούν να πατήσουν γερά στο έδαφος και να μανουβράρουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα. Υπεύθυνος για την κίνηση του TRK είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του είναι 47 ίπποι στις 8.500σαλ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500σαλ. Είναι υπέρ του δέοντος φιλικός, χωρίς κανένα ξέσπασμα και η ομαλή παροχή δύναμης γίνεται άμεσα αντιληπτή. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα στη σέλα στου Benelli, είναι εμφανές ότι έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη φιλικότητα. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και το εργονομικό τρίγωνο τιμόνι σέλα - μαρσπιέ δίνει φυσιολογικές γωνίες σε γόνατα και αγκώνες. Όλα πάνω του λειτουργούν με ήπιο τρόπο και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά για τις μετακινήσεις σου. Καταφέρνει να κρύβει με μαεστρία το βάρος του, είναι ευκίνητο και αλλάζει κατεύθυνση χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν, το μοναδικό πράγμα του θα προβληματίσει τον αναβάτη είναι οι υψηλές στροφές του κινητήρα και οι κραδασμοί που εμφανίζονται. Είναι, όμως, σταθερό και δεν παρουσιάζει ταλαντώσεις. 



Honda CB 500X: 6.690 ευρώ

Το CB500X είναι μία πολύ ποιοτική μοτοσικλέτα, με ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που μπορεί να κάνει τα πάντα –έως και ασφαλή διάσχιση χωματόδρομων. H μεσαία μοτοσικλέτα της Honda παρουσιάζεται πιο δυναμική και την ίδια στιγμή πιο πολυτελής σε σχέση με πριν. Ο νέος full LED προβολέας, το ανασχεδιασμένο, πιο αιχμηρό και μεγαλύτερο σε μήκος “ρύγχος” και η σημαντικά ψηλότερη ζελατίνα δημιουργούν μία πιο ώριμη και σαφώς πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με πριν. Ποιοτικά, δεν υπάρχει σημείο πάνω της που να δημιουργεί παράπονα, ειδικά αν σκεφτείτε και την τιμή στην οποία είναι διαθέσιμη. Aνετη είναι η θέση οδήγησης του CB500X, ότι χρειάζεται κανείς για να κινηθεί απροβλημάτιστα εντός και εκτός πόλης καθημερινά. Χώρος στη σέλα με την ποιοτική επένδυση υπάρχει και για τον συνεπιβάτη. Αν είναι μεσαίου μεγέθους δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε πολύωρο ταξίδι. Η δύναμη του μοτέρ, επαρκεί πλήρως για να κινείστε σβέλτα καθημερινά και με ασφάλεια, είτε βρίσκεστε στους δρόμους της πόλης, είτε στον αυτοκινητόδρομο. Η απόδοσή του φτάνει τυος 47 ίππους στις 8.500σαλ με ροπή 4,4kg-m στις 7.000σαλ. Το CB500X είναι μια ιδανική μοτοσικλέτα για commuting. Μέσα στην πόλη είναι ένα πραγματικό, αγχολυτικό παιχνίδι που θα δείξει τη φιλικότητα και χρησιμότητά του τόσο στον αρχάριο όσο και στον πιο έμπειρο αναβάτη. Ελίσσεται με χάρη και ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και η δύναμη που παράγει ο κινητήρας δεν πρόκειται να τρομάξει κανένα. Η δύναμη είναι παράλληλα απόλυτα αξιοποιήσιμη και βοηθά να κινηθείτε σβέλτα σε κάθε συνθήκη. Στην άνεση του αναβάτη συνεισφέρει τόσο η φυσική θέση οδήγησης όσο και το set up των αναρτήσεων. Με τη μοτοσικλέτα της Honda θα πραγματοποιήσετε φυσικά και μικρά και μεγάλα ταξίδια με τα έξτρα αξεσουάρ να βοηθούν τα μέγιστα σε αυτό.



Honda NC 750X: 7.990 ευρώ

Είναι δύσκολο να κατηγοριοποιήσεις το NC, ακριβώς γιατί έχει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Στη νέα έκδοση του «Χ» θα λέγαμε ότι εφαρμόστηκε συνολικά στην μοτοσυκλέτα, ένα «φίλτρο δυναμικότητας». Οι γραμμές συνολικά έχουν γίνει πιο έντονες και το νέο NC 750 X τονίζει τις «αιχμές» του έχοντας μια πιο «ανάγλυφη» παρουσία. Ποιοτικά, δεν υπάρχει κάποιο ψεγάδι, το NC 750 X όπως και όλα τα μοντέλα της σειράς NC είναι universal / global εκδόσεις «made in Japan» και αυτό φαίνεται. Εργονομικά, η θέση οδήγησης συνδυάζει στοιχεία από On-Off και street, με τον κορμό του αναβάτη να βρίσκεται σχετικά σε όρθια θέση και τα χέρια να φτάνουν χαλαρά και εύκολα το  τιμόνι. Το μεγάλο ατού του NC 750 X είναι ο αποθηκευτικός χώρος των 22 λίτρων, στην θέση που σε μια συμβατική μοτοσικλέτα βρίσκεται το ρεζερβουάρ. Μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και όχι μόνο και πραγματικά λύνει τα χέρια του αναβάτη στο θέμα της αποθήκευσης αντικειμένων. Ο κινητήρας εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro4, με την ισχύ του να βρίσκεται στους 55 ίππους στις 6.250σαλ. και τη ροπή του στα 6,9 kg-m, στις 4.750σαλ. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δίνει σημασία στην ροπάτη και γεμάτη  λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, με τις ανάγκες του για καύσιμο να είναι  λιγοστές. Στην πόλη, το NC 750 X θα κινηθεί με μεγάλη άνεση, βγάζοντας ασπροπρόσωπο τον αναβάτη του ακόμα και όταν η κίνηση πυκνώσει αρκετά. Το καλό ζύγισμα της μοτοσικλέτας επιτρέπει να κινείται κανείς με πολύ λίγα χιλιόμετρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Στις πιο μακρινές εξορμήσεις, η μοτοσικλέτα είναι ικανή να διατηρεί ταχύτητες της τάξεως των 150 χλμ. / ώρα επί μακρόν και με αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις, βάζει και τον «τουρισμό» στην λίστα των δυνατοτήτων της. 



Kawasaki Versys 650: 8.690 ευρώ

Το Versys παραμένει μια εξαιρετική επιλογή ως πολυεργαλείο, δηλαδή αυτό που είναι ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη κατηγορία. Μπορεί το 650 να εξακολουθεί με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ενώ το 1000 να έχει στραφεί σε τετρακύλινδρες λογικές, ωστόσο πλέον η φαμίλια Versys μοιράζεται μια κοινή εμφανισιακή ταυτότητα. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Kawasaki. Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά και όποιος έχει ξανακαβαλήσει κάποιο προηγούμενο Versys γρήγορα θα νιώσει οικεία και πάνω στο νέο μοντέλο. Η σέλα δεν έχει σημαντικές διαφορές από πριν, παραμένει εξίσου φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για ισχυρότερες χαμηλές και μεσαίες. Κοιτώντας όμως στα τεχνικά χαρακτηριστικά θα προσέξουμε πως συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο έχουμε περίπου 5 επιπλέον άλογα 500 στροφές ψηλότερα (69 στις 8.500 το μοντέλο του 2015, 64 στις 8.000 το προηγούμενο), ενώ η μέγιστη ροπή έχει ακόμη μεγαλύτερη μετακίνηση προς τα πάνω στο στροφόμετρο: 6,5 χιλιογραμμόμετρα και στις δύο εκδοχές του κινητήρα, όμως στις 7.900σαλ. πλέον από 7.000 πριν. Εκεί είναι σαφέστατα η καλύτερη περιοχή του και εκεί είναι που θα σε ξεσηκώσει από πλευράς απόδοσης αλλά και ήχου. Τα καλά έρχονται μετά τις 6.000 και αν θες να είσαι στην καλύτερη περιοχή του τότε μοιραία θα κρατάς τη βελόνα του στροφόμετρου καρφωμένη στα πέριξ των 8.000, δηλαδή στη μέγιστη ροπή του. Στην πόλη μετατρέπεται σε ένα υπάκουο μαγικό χαλί, καταπίνει λακούβες, ξεκολάει σβέλτα όποτε γυρίσω χορταστικά τη γκαζιέρα και σταματά αποφασιστικά. Στο ταξίδι η μοτοσικλέτα μπορεί να κρατά μια μέση ταχύτητα της τάξης των 120 ως 140 όλη μέρα. Τα πάντα ως τα 160 είναι μέσα στο ρεπερτόριό της, αλλά από κει και πάνω αρχίζουμε να πλησιάζουμε στην τελική της. 



Suzuki V-Strom 650: 8.895 ευρώ

Το V-Strom είναι μια μοτοσυκλέτα, που μπορείς να χρησιμοποιείς για τις καθημερινές σου μετακινήσεις και το Σαββατοκύριακο να αναζητάς την περιπέτεια μαζί της. Το V-Strom 650 ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της έκδοσης των 1000 κυβικών, ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας των on - off της Suzuki. Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη συναρμογή των πλαστικών και δεν παρουσιάστηκαν τριγμοί ούτε κατά τη διάρκεια σκληρής χρήσης στο χώμα. Ανεβαίνοντας στην σέλα, γίνεται αμέσως αντιληπτή η ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας, καθώς τα 216 γεμάτα κιλά είναι προσεκτικά κατανεμημένα. Η σέλα σε τοποθετεί κοντά στο ρεζερβουάρ και είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες. Παρέχει απλόχερα χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ δεν θα κουράσει μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της. Ο κινητήρας των 645 κυβικών εκατοστών, με τον οποίο είναι εξοπλισμένο το V-Strom 650, είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος V-2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, απόδοσης 67 ίππων. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το traction control, η παρεμβατικότητα του οποίου μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα ή να απενεργοποιηθεί τελείως από έναν διακόπτη στην αριστερά μεριά του τιμονιού. Το νέο V-Strom 650 σε κερδίζει αμέσως με το που ανέβεις στη σέλα του. Η λεπτή σιλουέτα του και η ανάλαφρη αίσθηση που δίνει στον αναβάτη, εμπνέουν εμπιστοσύνη και τον διευκολύνουν στις μανούβρες και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες. Μέσα στην πόλη δεν θα σε προβληματίσουν τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα,  το φυσικό της περιβάλλον, όμως, είναι η εθνική και το συνεχόμενο στροφιλίκι των επαρχιακών δρόμων. Σε ταχύτητες cruising, καταπίνει εύκολα τα χιλιόμετρα των εθνικών οδών. Σε επαρχιακό δρόμο, αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα χάρη στο μικρό βάρος και την γεωμετρία του. Οι βατοί χωματόδρομοι δεν το τρομάζουν, πλαίσιο και ανάρτηση είναι σύμμαχοι του αναβάτη στην κίνηση εκτός δρόμου, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου.