Tο CB 500 X έχει βελτιωθεί αισθητά με στόχο να γίνει πιο περιπετειώδες, διατηρώντας παράλληλα όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ως μια μοτοσικλέτα καθημερινής μετακίνησης. Οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρίας προχώρησαν σε στοχευόμενες αλλαγές, οι οποίες αναμόρφωσαν το νέο μοντέλο, δίνοντας του μια πιο μοντέρνα και φρέσκια εμφάνιση. Η σέλα έχει αυξήσει το ύψος της από το έδαφος, ωστόσο έχει διατηρηθεί η εύκολη πρόσβαση και κατά συνέπεια η καθημερινή ευχρηστία. Είναι αφράτη σε αίσθηση και εξασφαλίζει ξεκούραστες μετακινήσεις σε οδηγό και συνεπιβάτη. Η ζελατίνα ψήλωσε και σε συνδυασμό με την βελτιωμένη αεροδυναμική, προσφέρει περισσότερη προστασία από τον αέρα στον ανοιχτό δρόμο. Ο νέος, πλήρως εξοπλισμένος πίνακας οργάνων έχει μεγαλύτερη ψηφιακή LCD οθόνη.
Ο δικύλινδρος 8-βάλδιδος υγρόψυκτος κινητήρας των 471 κυβικών εκατοστών, είναι αρκετά δημοφιλής για την φιλικότητα, την ισορροπημένη απόδοση και το πλεονέκτημα της καταλληλότητας του, για κατόχους διπλώματος Α2. Στην νέα του εκδοχή, στόχος ήταν η ενίσχυση της ροπής στη χαμηλομεσαία περιοχή στροφών και η βελτίωση της απόκρισης. Στην πράξη η ροπή έχει βελτιώθηκε κατά 4%, στο φάσμα μεταξύ 3.000 -7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της ανέρχεται στα 4,4kg-m στις 7.000σ.α.λ με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500σ.α.λ. Νέα προσθήκη ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα. Το εργονομικό τρίγωνο σχηματίζει μια υπέρ-άνετη θέση οδήγησης χάρη στην ψηλότερη σέλα και τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων. Αύξηση είχαμε και στο μεταξόνιο που έφτασε στα 1445 χιλιοστά. Ο νέος 19άρης τροχός βελτιώνει το χειρισμό και σου δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, ενώ η καλύτερη συγκέντρωση των μαζών εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα στις στροφές και βέλτιστη κατανομή βάρους που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες.
Γιατί έχετε μοτοσυκλετες 500κ.εκ. και λέτε "Mεσαία adventure άνω των 400 κυβικών... και ταυτόχρονα πληρούν τις προδιαγραφές των 47 ίππων για κατόχους Α2 διπλώματος."
Αφού το Α2 έχει περιορισμό μέχρι 400κ.εκ.
Απάντηση: Το δίπλωμα A2 δεν έχει περιορισμό κυβισμού: Οι περιορισμοί είναι τα 35 kW (47,6 ίπποι) ισχύος και η αναλογία ισχύος/βάρους μοτοσυκλέτας στα 0,2 kW/kg. ΔΕΝ υπάρχει περιορισμός κυβισμού.
Γιατί έχετε μοτοσυκλετες 500κ.εκ. και λέτε "Mεσαία adventure άνω των 400 κυβικών... και ταυτόχρονα πληρούν τις προδιαγραφές των 47 ίππων για κατόχους Α2 διπλώματος." Αφού το Α2 έχει περιορισμό μέχρι 400κ.εκ.
Απάντηση: Το δίπλωμα A2 δεν έχει περιορισμό κυβισμού: Οι περιορισμοί είναι τα 35 kW (47,6 ίπποι) ισχύος και η αναλογία ισχύος/βάρους μοτοσυκλέτας στα 0,2 kW/kg. ΔΕΝ υπάρχει περιορισμός κυβισμού.