Παπί, αυτή η μόνιμη σταθερά της ελληνικής αγοράς που όμοιά της δε βρίσκουμε σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Όπως έδειξε το 2014, τα παπιά ακόμη καλά κρατούν και αυτά είναι τα δέκα καλύτερα όπως καταγράφονται από την αλήθεια των αριθμών
Στο σύνολο των 32.378 δικύκλων που ταξινομήθηκαν το 2014 στη
χώρα μας, τα 8.676 ή 26.8% ήταν παπιά. Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν το ένα
τρίτο της συνολικής αγοράς και αυτό είναι κάτι που δε θα συναντήσουμε σε πολλές
άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Για μας δεν είναι καθόλου ανεξήγητο.
Αν βγάλουμε από την εξίσωση την κανονική μοτοσικλέτα, η
επιλογή ανάμεσα σε σκούτερ και παπί θα οδηγήσει στο δεύτερο πιθανότατα αυτούς
που εκτιμούν την εγγύτητά του με τη μοτοσυκλέτα σε αίσθηση. Εν αρχή ην η μούρη,
ο κινητήρας είναι στη «σωστή» θέση, όλα τα εξαρτήματα να θυμίζουν μοτοσικλέτα, το
κιβώτιο είναι «σχεδόν κανονικό», οι δυνατότητες customizingαμέτρητες
και κάπως αρχίζουμε να βλέπουμε γιατί το κομμάτι των παπιών στην όλη πίτα
παραμένει υπολογίσιμα μεγάλο.
Παράλληλα εξακολουθεί να διαθέτει τα ίδια εκείνα χαρίσματα
που στηρίζουν τη δημοφιλία των σκούτερ: χαμηλά κόστη απόκτησης και χρήσης,
αξιοπιστία, ευχρηστία στην πόλη, φιλικότητα τους νέους αναβάτες. Πρακτικά
δηλαδή το μόνο που λείπει στο παπί είναι τα κυβικά που πλέον ρέουν άφθονα στον
σκουτεροκόσμο και το μπαουλάκι κάτω από τη σέλα.