Τα καλύτερα για Α2 δίπλωμα

Οι καλύτερες επιλογές για όσους είναι κάτοχοι διπλώματος Α2 και θέλουν μια μοτοσυκλέτα μεγαλύτερη σε κυβισμό.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η Α2 κατηγορία άδειας οδήγησης, θέτει περιορισμό στη μέγιστη ιπποδύναμη που μπορεί να αποδίδει η μοτοσυκλέτα του κατόχου και οριοθετείται στις 35 KW ή αλλιώς 47 ίππους. Ο στόχος είναι οι νέοι αναβάτες να εισέλθουν ομαλά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Στο συγκεκριμένο αγοραστικό εξετάζουμε περιπτώσεις που ο κυβισμός τους υπερβαίνει τα 300 κυβικά.

Benelli TRK 502

Η Benelli παρουσίασε πρόσφατα το TRK για όσους αναζητούν μια προσιτή μοτοσυκλέτα με σύγχρονη και περιπετειώδη εμφάνιση τόσο για καθημερινή χρήση, όσο και για μακρινά ταξίδια. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και αποδίδει 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Είναι φιλικός και παρέχει ομαλά τη δύναμή του σε όλο το φάσμα στροφών. Τα φρένα του αποτελούνται από δύο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και έναν 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Διαθέτουν δύναμη και προοδευτική λειτουργία ενώ, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα κουμπί στην αριστερή μεριά του τιμονιού. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά που ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων ισορροπούν ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά και οι διαδρομές τόσο εμπρός, όσο και πίσω είναι 145 χιλιοστά. Το βάρος της είναι 210 κιλά πλήρης υγρών. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε όρθια στάση και η άνετη σέλα θα κρατήσει τον αναβάτη ξεκούραστο για πολλή ώρα. Εύκολα θα μπορούσε να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα σου. Η τιμή είναι στα 6.500 ευρώ. 

Ducati Scrambler Sixty 2

Το «μικρότερο» μέλος της οικογένειας των Scrambler σε κερδίζει αμέσως με τη μοναδική ρετρό εμφάνιση που παραπέμπει στην ομώνυμη μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του `60. Απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα φιλικό κι εύκολο στην οδήγηση μέσο μεταφοράς με την υπογραφή της Ducati. Ο κινητήρας είναι 399 κυβικών εκατοστών αποδίδει 41 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 3,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Μπορεί να μην έχουμε συνηθίσει σε τόσο μικρά νούμερα απόδοσης, όταν ακούμε για μοτοσυκλέτα της Ducati, είναι όμως ιδανικά για τις ανάγκες των νέων και πιθανών άπειρων αναβατών στους οποίους απευθύνεται το Scrambler Sixty2. Το πλαίσιό του είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα με σωλήνες κυκλικής διατομής, που συνεργάζεται με ένα ατσάλινο ψαλίδι μέσω ενός αμορτισέρ της KYB που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Εμπρός υπάρχει ένα συμβατικό πιρούνι 41 χλστ της Showa. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 320 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και έναν δίσκο 245 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ στάνταρ είναι το ABS. Η ζυγαριά σταματά στα 183 κιλά για το μικρό Scrambler.  Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 7.900 ευρώ, που κρίνονται πολλά δεδομένου του κυβισμού. Αυτό, όμως είναι το τίμημα του να κινείσαι με μοναδικό στυλ και να ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους.

Honda CB 500 X

Η πρόταση της Honda χαρακτηρίζεται από την μοντέρνα κι αιχμηρή on-off εμφάνιση, που συνδυάζεται με τη φιλικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 471 κυβικών αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,4 κιλά ροπής στις 7,000 σ.α.λ. Είναι ελαστικός και παρέχει όλη τη δύναμη που χρειάζεστε για να μετακινείστε γρήγορα και με ασφάλεια εντός κι εκτός πόλης, ενώ αποδείχθηκε και οικονομικός σε καύσιμο αφού η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του. Διαθέτει ένα συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. εμπρός, ενώ το αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Με το set up τους απορροφούν αποτελεσματικά ακόμα και έντονες ανωμαλίες του δρόμου. Την επιβράδυνσή του αναλαμβάνουν ένας δίσκος 320 χιλιοστών εμπρός, με διπίστονη δαγκάνα κι ένας 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος, εξασφαλίζει ότι ακόμα και αναβάτες κάτω του 1,75 θα πατούν με ασφάλεια και θα μανουβράρουν χωρίς πρόβλημα τα 196 γεμάτα κιλά της. Η τιμή της στα 7.150 ευρώ, δεν είναι χαμηλή, όμως το όνομα και η ποιότητα της Honda είναι εγγύηση για την επένδυσή σας.

KTM 390 Duke

Πρόκειται ουσιαστικά για δύο ίδιες μοτοσυκλέτες που η κάθε μία έχει «ντυθεί» με διαφορετικά ρούχα για να καλύψει τα γούστα και τις ανάγκες περισσότερων υποψήφιων αγοραστών. Τόσο το «γυμνό» Duke, όσο και το RC με το πλήρες φαίρινγκ εντυπωσιάζουν με το έντονο χρώμα και τα γεμάτα γωνίες πλαστικά τους. Η απόδοση του μονοκύλινδρου τετράχρονου κινητήρα των 373,2 κυβικών που χρησιμοποιούν, είναι 43 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και 3,6 κιλά ροπής στις 7.250 σ.α.λ. Αξιοσημείωτη είναι η ύπαρξη συστήματος Ride by Wire για τον έλεγχο του γκαζιού, που προσφέρει καλύτερη διαχείριση και χαμηλή κατανάλωση. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης που αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Είναι εξοπλισμένο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ της WP, ενώ της ίδιας εταιρείας είναι και το αμορτισέρ. Στο εμπρός μέρος συναντάμε έναν δίσκο 320 χιλιοστών με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα, ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 230 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα και φυσικά, δικάναλο ABS. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και έχει βαφτεί στο χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα.  Η διασκεδαστική και φιλική συμπεριφορά τους συμπεριφορά τους τα έχουν κάνει ήδη πολύ δημοφιλή.  Η τιμή για το Duke 390 και το RC 390 είναι ακριβώς στα ίδια επίπεδα των 5.690 ευρώ.