Το αυτοκόλλητο 1200 αποτελεί παρελθόν από τα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ και στη θέση του αράζει ένα μεγαλοπρεπές 1250. Αυτό είναι και το μόνο σημείο που προδίδει εξωτερικά ότι πρόκειται για το μοντέλο με το μεγαλύτερο κινητήρα, πέρα από τα χαραγμένα λογότυπα ShiftCam στα καπάκια των κυλίνδρων, τα όποια όμως κρύβονται επιμελώς από τα κάγκελα. Εξωτερικά λοιπόν, το μοτέρ είναι ίδιο και τίποτα δεν προδίδει τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του. Ο δικύλινδρος υδρόψυκτος Boxer με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αύξησε τη χωρητικότητα του από τα 1170 στα 1254 κυβικά εκατοστά, ενώ απέκτησε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ShiftCam. Η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 11 ίππους, φτάνοντας τους 136 στις 7.750σ.α.λ, ενώ και η ροπή έφτασε τα 14,6 kg-m στις 6.250σ.α.λ. Η αυξημένη χωρητικότητα είναι αποτέλεσμα της μεγαλύτερης διαμέτρου και διαδρομής των εμβόλων που από τα 101 Χ 73 έφτασαν στα 102,5 Χ 76 χιλιοστά αντίστοιχα.
Η πηγή του... κακού ακούει στο όνομα Shiftcam. Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει δύο διαφορετικούς λοβούς έκκεντρων, με διαφορετικά προφίλ για κάθε βαλβίδα εισαγωγής, συνδεδεμένα σε έναν άξονα που διατηρεί συνεχή επαφή με τον στρόφαλο. Ο ένας είναι ένας ήπιος λοβός με μικρότερη ανύψωση και μικρότερη διάρκεια που λειτουργεί κάτω από τις 5.000σα.λ και στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού. Ο άλλος είναι ένας ελαστικός λοβός με μεγαλύτερη ανύψωση και μεγαλύτερη διάρκεια για υψηλή απόδοση, πάνω από τις 5.000σαλ και σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για ασύγχρονο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τον ενισχυμένο στροβιλισμό του εισερχόμενου μείγματος. Οι αναταράξεις στο μείγμα, οδηγούν σε πληρέστερη και καθαρότερη καύση, υψηλότερες ροπές στρέψης σε ολόκληρο το φάσμα στροφών και καλύτερη απόδοση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Το κιβώτιο εξοπλίστηκε με έναν αποσβεστήρα τριβής στον άξονα εξόδου για μείωση των κραδασμών και ο ανανεωμένος συμπλέκτης υγρού τύπου ενσωματώνει λειτουργία anti-hopping. Αύξησε την ισχύ του Boxer σου στην BMW R1250GS Adventure με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)
Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό.
Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.
Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον
Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)
Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)
Ότι πληρώσεις παίρνεις
Νούμερο 1
Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε
Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.
Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.
Πολύ καλό .
Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον