Σε κάθε αποχώρηση ενός GS, βιώνω έντονα το συναίσθημα της απουσίας. Είναι βλέπεις αυτός ο ισχυρός δεσμός που σε φέρνει σε μια κατάσταση που δεν θες να ξεκολλήσεις ή να απεξαρτηθείς. Αυτό είναι εξάλλου το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, που κάνει το GS τόσο αγαπητό και ξεχωριστό. Όχι τυχαία, πρώτη σε πωλήσεις Adventure μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού στη χώρα μας. Η BMW κέρδισε το στοίχημα να παρουσιάσει ένα βελτιωμένο, σε σχέση με τον προκάτοχο του, μοντέλο, προχωρώντας σε αλλαγές ουσίας. Το μεγάλο νέο είναι ο κινητήρας με το καινοτόμο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, τεχνολογία που πηγαίνει το GS ένα βήμα πιο μπροστά. Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνουν και τι τρόπο θα βρουν οι Γερμανοί για να το βελτιώσουν περαιτέρω στις επόμενες γενιές, όμως εμείς προς το παρόν μπορούμε να απολαύσουμε τον γλυκό καρπό της εξέλιξης, ο οποίος επιβεβαιώνει ότι όσο το GS ωριμάζει, τόσο καλύτερο γίνεται.
Κινητήρας
Τύπος
4T, 2K, Υ/Ψ, Boxer
Κυβισμός (κ.εκ.)
1254
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
102,5 X 76
Συμπίεση (:1)
12.5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
136/7750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
14,6/6250
Τροφοδοσία
Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
30
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
6.8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
230+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος
Ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του
Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)
Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό.
Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.
Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον
Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)
Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)
Ότι πληρώσεις παίρνεις
Νούμερο 1
Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε
Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.
Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.
Πολύ καλό .
Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον