Η άποψή μας

    Σε κάθε αποχώρηση ενός GS, βιώνω έντονα το συναίσθημα της απουσίας. Είναι βλέπεις αυτός ο ισχυρός δεσμός που σε φέρνει σε μια κατάσταση που δεν θες να ξεκολλήσεις  ή να απεξαρτηθείς. Αυτό είναι εξάλλου το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, που κάνει το GS τόσο αγαπητό και ξεχωριστό. Όχι τυχαία, πρώτη σε πωλήσεις Adventure μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού στη χώρα μας. Η BMW κέρδισε το στοίχημα να παρουσιάσει ένα βελτιωμένο, σε σχέση με τον προκάτοχο του, μοντέλο, προχωρώντας σε αλλαγές ουσίας. Το μεγάλο νέο είναι ο κινητήρας με το καινοτόμο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, τεχνολογία που πηγαίνει το GS ένα βήμα πιο μπροστά. Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνουν και τι τρόπο θα βρουν οι Γερμανοί για να το βελτιώσουν περαιτέρω στις επόμενες γενιές, όμως εμείς προς το παρόν μπορούμε να απολαύσουμε τον γλυκό καρπό της εξέλιξης, ο οποίος επιβεβαιώνει ότι όσο το GS ωριμάζει, τόσο καλύτερο γίνεται. 

    Κινητήρας  
    Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, Boxer         
    Κυβισμός (κ.εκ.) 1254
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)102,5 X 76
    Συμπίεση (:1)12.5
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 136/7750
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 14,6/6250
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)6.8
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230+
      
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον
    κινητήρα ως φέρον στοιχείο του 
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τelelever, μονο αμορτισέρ Sachs, Dynamic ESA 
    Διαδρομή (χλστ.) 210
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Paralever, μονό αμορισέρ Sachs, Dunamic ESA 
    Διαδρομή (χλστ.) 220
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/305 χλστ., 4Ε ακτινικη, ABS 
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/276 χλστ., 2Ε, ABS  
      
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε120/70-19
    Ελαστικό Π170/60-17
      
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2270
    Πλάτος (χλστ.)980
    Μεταξόνιο (χλστ.)1504
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)890/910
    Βάρος (κιλά) 268
      
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ.Ν/Ν
    Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν
    ΣτροφόμετροΝ
    Immobilizer Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού Ν
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ/Ν
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν
      
    Μετρήσεις 
    0 - 50 (δευτερόλεπτα)1.8
    0 - 100 (δευτερόλεπτα)3.6
    60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση3.5
    100 - 0 (μέτρα)40

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιάννης

      Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !

        3
    • Τασος Π.

      Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)

        5
    • terry

      Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)

        2
    • Καπετάνιος

      Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε

        8
    • Κωστας Πεττας

      Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.

        20
    • Γιώργος

      Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.

        30
    • Konstantinos

      Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

        24