Για πολλούς, ίσως αποτελεί την πιο πολυπόθητη σέλα της αγοράς, ενδεικτικό της άνεσης και του πλουσιοπάροχου εξοπλισμού που απολαμβάνει ο αναβάτης, όταν βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός GS Adventure. Αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος της επιτυχίας του, η ευκολία που προσφέρει στον οδηγό του σε όλα τα επίπεδα, σε σημείο που δεν θέλεις να κατέβεις. Η ξεκούραση είναι άγνωστη λέξη, συμπεριλαμβανομένου και του συνεπιβάτη, χάρη στην αφράτη και με μεγάλα τμήματα σέλα. Το μεγάλο ύψος της στα 890 / 910 χιλιοστά, ανάλογα τη ρύθμιση, δεν αποτελεί πρόβλημα, αφού ο μακρύς κατάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει λύσεις για κάθε σωματότυπο. Η ζελατίνα προστατεύει τον οδηγό από τον αέρα και μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκολα ακόμα και με το ένα χέρι, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.
Επιπλέον, η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει με το πάτημα ενός κουμπιού και με τα κλειδιά στην τσέπη, χάρη στο σύστημα keyless ride. Το σύστημα Hill Start Control, μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, κρατάει ενεργοποιημένα τα φρένα αυτόματα, όταν εντοπίσει κλίση στο οδόστρωμα μεγαλύτερη από 5 μοίρες είτε σε ανωφέρεια είτε σε κατωφέρεια. Το μεγάλο τιμόνι φιλοξενεί όλους τους απαραίτητους διακόπτες, που δίνουν πρόσβαση σε χρήσιμες λειτουργίες, όπως ρύθμιση αναρτήσεων, χαρτογράφηση κινητήρα, φλας, μίζα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, προβολάκια, αλλά και σε ότι έχει να κάνει με την διαχείριση των υποενοτήτων της έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών, η οποία βρίσκεται πλέον στο πακέτο του στάνταρ εξοπλισμού. Δεν χρειάζεται να τονίσω ότι παρέχει κάθε είδους πληροφορία για την κατάσταση της μηχανής, ενώ με τη συνδρομή του Motorrad Connectivity, αλληλοεπιδρά μέσω Bluetooth σύνδεσης με το κινητό και το σύστημα ενδοεπικοινωνίας του κράνους σου.
Η διαχείριση της μουσικής και των τηλεφωνικών κλήσεων γίνεται ακούραστα χωρίς να αποσπαστείς από την οδήγηση. Με το κατέβασμα της κατάλληλης εφαρμογής, η οθόνη μετατρέπεται και σε βολική συσκευή πλοήγησης με βέλη, κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Από εκεί και πέρα, το GS φοράει οτιδήποτε είναι κατάλληλο για μακρινά ταξίδια και δύσβατα μονοπάτια. Η καρίνα και τα προστατευτικά κάγκελα, παρέχουν επιπρόσθετη ασφάλεια σε κινητήρα και σώμα αντίστοιχα, ενώ οι πλαϊνές βάσεις και η πίσω σχάρα, είναι έτοιμες να υποδεχτούν βαλίτσες αποθήκευσης του εκδρομικού υλικού.
Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)
Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό.
Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.
Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον
Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)
Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)
Ότι πληρώσεις παίρνεις
Νούμερο 1
Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε
Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.
Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.
Πολύ καλό .
Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον