Test: BMW R 1250 R

Test: BMW R 1250 R

Test: BMW R 1250 R

Test: BMW R 1250 R

Test: BMW R 1250 R

Το νέο BMW R 1250 R, υπό την επήρεια του νέου αγριεμένου Boxer στα σωθικά του, ξεχνάει την αριστοκρατική του καταγωγή, αφήνει στην άκρη την κομψή του συμπεριφορά και ξεχύνεται στους δρόμους έτοιμο να πάρει ανυποψίαστα κεφάλια.

Τιμή: Από 15.350 ευρώ

Νέος Boxer, ανεστραμμένο πιρούνι
Έγχρωμη TFT οθόνη
+: Κινητήρας, ποιότητα κατασκευή, εξοπλισμός
-: Προστασία από τον αέρα, υψηλή τιμή 

Το 2019 ορίστηκε ως η χρονιά ανανέωσης του Boxer για την BMW και φυσικά δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε τι εστί ο συγκεκριμένος κινητήρας για την Γερμανική εταιρία τόσο ιστορικά, όσο και σε επίπεδο πωλήσεων. Ένα μετά το άλλο, όσα μοντέλα  φορούν τον συγκεκριμένο κινητήρα, δέχθηκαν με χαρά την ανανέωση αυτή και πλέον τα 1250 κυβικά είναι μέρος των τεχνικών χαρακτηριστικών τους.  Έχοντας ήδη παρουσιάσει τα περιπετειώδες GS, το τουριστικό RT και εν αναμονή του RS το Σεπτέμβριο, σειρά είχε το γυμνό R. Όπως και στις άλλες περιπτώσεις , οι μηχανικοί της BMW επικεντρώθηκαν περισσότερο στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη μοτοσικλέτα και λιγότερο με το αισθητικό κομμάτι, εκεί που είχαμε τις μικρότερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ουσία λοιπόν και όχι εντυπωσιασμός, για το roadster της BMW το οποίο ανανεώνεται, έπειτα από 4 χρόνια. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ