Το R είναι μια σπορ γυμνή μοτοσικλέτα επιδόσεων που έχει σαν στόχο να προσφέρει απολαυστικές διαδρομές στον αναβάτη. Βέβαια, αυτό το επιτυγχάνει χωρίς να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις σε επίπεδο εργονομίας, κάτι που θα είχε άμεσο αντίκτυπο στην ευκολία χρήσης. Ως εκ τούτου η θέση οδήγησης περιλαμβάνει ξεκούραστες γωνίες χεριών και γονάτων, ενώ είναι αρκετά ευρύχωρο ώστε να βολευτείς χωρίς συμβιβασμούς σε θέμα άνεσης. Η σέλα έχει τουριστικές καταβολές με το πλούσιο αφρώδες υλικό να υποστηρίζει επαρκώς τα μαλακά μόρια του αναβάτη. Αρκετά φιλόξενο και το πίσω τμήμα που αντιστοιχεί στο συνεπιβάτη. Και οι δύο επιβάτες θα παραμείνουν αρκετή ώρα φρέσκοι, προτού αναζητήσουν μια σύντομη στάση για ξεμούδιασμα. Το R επωφελήθηκε από την ανανέωση και σε τεχνολογικό επίπεδο, αφού στο μέρος του πίνακα οργάνων βρίσκεται πλέον μια έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών, μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Παρέχει κάθε είδους πληροφορία για την κατάσταση της μηχανής, ενώ με τη συνδρομή του Motorrad Connectivity, διαχειρίζεται μουσική και τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ μετατρέπεται και σε βολική συσκευή πλοήγησης με βέλη. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει κάθε είδους ευκολία για τον αναβάτη, όπως cruise control για τη διατήρηση των χιλιομέτρων στην εθνική και ξεκούραση του δεξιού καρπού, keyless ride για ασύρματη εκκίνηση του κινητήρα με τα κλειδιά στην τσέπη, Hill Start Control για αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων, όταν εντοπιστεί κλίση στο οδόστρωμα μεγαλύτερη από 5 μοίρες. Η απουσία ανεμοθώρακα είναι χαρακτηριστικό αυτής της κατηγορίας και θα φέρει τον οδηγό αντιμέτωπο με τον αέρα, ιδιαίτερα όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Η κατάσταση εξομαλύνεται σε κάποιο βαθμό με την τοποθέτηση ζελατίνας από τον πλούσιο κατάλογο των αξεσουάρ. Για τους πιο απαιτητικούς που θέλουν να ξεχωρίζουν, τα special αξεσουάρ της σειράς 719 δίνουν τη δυνατότητα εξατομίκευσης, σύμφωνα με τα γούστα του καθενός.
Γνώριμη η εικόνα στα χειριστήρια με διακόπτες που ρυθμίζουν με ευκολία τις παραμέτρους των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Άσχημο..μονο..ανεπνευστο σχημα...