Κάτω από το στενό παντελόνι του R ξεπροβάλει ο ολοκαίνουργιος Boxer με την αυξημένη χωρητικότητα και απόδοση. Οι Γερμανοί φαίνεται να προνόησαν ώστε ο κινητήρας να είναι έτοιμος για τις Euro 5 προδιαγραφές. Έτσι, το δικύλινδρο υδρόψυκτο μοτέρ με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αύξησε τη χωρητικότητα του από τα 1170 στα 1254 κυβικά εκατοστά, ενώ απέκτησε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ShiftCam. Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει δύο διαφορετικούς λοβούς έκκεντρων, με διαφορετικά προφίλ για κάθε βαλβίδα εισαγωγής, συνδεδεμένα σε έναν άξονα που διατηρεί συνεχή επαφή με τον στρόφαλο. Ο ένας είναι ένας ήπιος λοβός με μικρότερη ανύψωση και μικρότερη διάρκεια που λειτουργεί κάτω από τις 5.000σα.λ και στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού. Ο άλλος είναι ένας ελαστικός λοβός με μεγαλύτερη ανύψωση και μεγαλύτερη διάρκεια για υψηλή απόδοση, πάνω από τις 5.000σαλ και σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για ασύγχρονο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τον ενισχυμένο στροβιλισμό του εισερχόμενου μείγματος. Η ιπποδύναμη βρίσκεται στους 136 ίππους στις 7.750 σ.α.λ με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 14,6 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Αυτό μεταφράζεται σε 9% μεγαλύτερη ιπποδύναμη και 14% αυξημένη ροπή σε σχέση με το 1200. Οι 4 διαφορετικές χαρτογραφήσεις προσαρμόζουν ανάλογα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και την απόδοση του κινητήρα. Το κιβώτιο εξοπλίστηκε με έναν αποσβεστήρα τριβής στον άξονα εξόδου για μείωση των κραδασμών και ο ανανεωμένος συμπλέκτης υγρού τύπου ενσωματώνει λειτουργία anti-hopping. Το shift assistance pro, επιτρέπει αστραπιαία ανεβοκατεβάσματα σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.
Άσχημο..μονο..ανεπνευστο σχημα...