Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Μπορεί το μεγάλο νέο να είναι ο ανανεωμένος κινητήρας, ωστόσο το BMW R 1250 R είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο που θα προσφέρει απόλαυση σε όποιον την οδηγήσει. Ανεβαίνοντας στην ευρύχωρη σέλα, δεν θα αργήσεις να βολευτείς. Με το ύψος της να βρίσκεται στα 820 χιλιοστά, θα πατήσεις κάτω με αυτοπεποίθηση, ενώ ούτε οι επιτόπιες μανούβρες θα σε δυσκολέψουν. Το τιμόνι είναι σε σωστή απόσταση από το σώμα και δεν εξαναγκάζει τον κορμό σε κουραστικές γωνίες, αλλά το μικρό του κόψιμο δεν ευνοεί σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Όμως το R 1250 R είναι αρκετά ευκολοδήγητο και δεν θα δυσκολευτεί να ελιχθεί ανάμεσα στα αστικά εμπόδια όταν του ζητηθεί. Το βάρος έχει αυξηθεί ελάχιστα φτάνοντας τα 239 κιλά, όμως ο κινητήρας εξισορροπεί την κατάσταση και με το παραπάνω. Το νέο μοτέρ είναι πιο δυνατό αλλά και πιο ομαλό στις χαμηλές ταχύτητες. Η ροπή έχει αυξηθεί στο φάσμα από τις 2.000 έως τις 8.250 και έχεις δύναμη παντού, αλλά παράλληλα  μπορείς να κινηθείς πιο οικονομικά. Για παράδειγμα  στα 130χλμ./ώρα  είσαι κάτω από τις 5.000 με τους εκκεντροφόρους στο ήπιο προφίλ. Για του λόγου το αληθές, η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 6,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ με συνετή οδήγηση φλερτάρει με το νούμερο 5 πριν το κόμμα. Το BMW R 1250 R είναι ένα εξαιρετικό roadster που θα καλύψει πολλαπλές χρήσεις. Στην καθημερινή μετακίνηση μπορείς να εκμεταλλευτείς την ροπή από χαμηλά, το σασμάν ποίημα και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες που έχεις στη διάθεση σου, ώστε να απολαύσεις άνετες και ήσυχες διαδρομές είτε διαδικαστικού χαρακτήρα είτε χαλαρωτικής μορφής. Το μοντέλο της BMW θα πιεστεί όταν και όσο εσύ του ζητήσεις, χωρίς να δυσανασχετεί αλλά το κυριότερο χωρίς να σε δυσκολεύει στο χειρισμό. Σε κάθε απότομο γύρισμα του γκαζιού το R εκτοξεύεται προς τα εμπρός. Οι επιταχύνσεις είναι καταιγιστικές και για τα πρώτα 100 χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 60-120 με 4η σχέση διαρκούν 3,2 δεύτερα. Η ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο είναι υποδειγματική, όμως ο αέρας που φτάνει στο κράνος σου πάνω από τα 160 χλμ./ώρα, θα σε αναγκάσει να μειώσεις ρυθμό, εκτός και αν έχεις πολύ δυνατό σβέρκο. Οι αναρτήσεις διαβάζουν κάθε ασφάλτινη σπιθαμή, μεταφέροντας απρόσκοπτα και με ακρίβεια, πλούσια πληροφόρηση στον οδηγό. Το R 1250 R θα δυσκολευτεί στις κλειστές στροφές δείχνοντας προτίμηση στις ανοιχτές καμπές, εκεί όπου συμπεριφέρεται σαν βράχος με περίσσεια αποθέματα πρόσφυσης . Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά και λειτουργούν με σαφήνεια χωρίς σημάδια κόπωσης. Η επίδοση των 40,4 μέτρων που χρειάζονται για το 100-0 το επιβεβαιώνει. 

    Σελίδα 1Test: BMW R 1250 R
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 5Κινητήρας
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας