Η Γερμανική εταιρία δεν άλλαξε τη λογική της όσον αφορά τη δομή του πλαισίου. Μια ατσάλινη κατασκευή δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο της, προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία και ευκολία στο χειρισμό. Στην ανάρτηση, αντί του παραδοσιακού Telelever, επιλέχθηκε η λύση ενός ανεστραμμένου πιρουνιού 45 χιλιοστών, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ με Paralever. Το Dynamic ESA ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση και την προφόρτιση του ελατηρίου του πιρουνιού και της πίσω ανάρτησης, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και το φορτίο, και προσφέρει μέγιστη άνεση και βέλτιστη πρόσφυση. Αν και στα υπόλοιπα μοντέλα του 2019, έχουν τοποθετηθεί δαγκάνες της Hayes, το R 1250 R δεν αποχωρίστηκε τις ακτινικές τετραπίστονες της Brembo. Οι πλευστοί δίσκοι μπροστά έχουν διάμετρο 320 χιλιοστών, ενώ πίσω η διπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με ένα δισκόφρενο διαμέτρου 276 χιλιοστών. Το ABS Pro αυξάνει κατακόρυφα τα επίπεδα ασφάλειας για τον αναβάτη, καθώς επιτρέπει το φρενάρισμα ενώ η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση.
Στο σημείο που σε άλλες περιπτώσεις θα βλέπαμε telelever ανάρτηση, αναπαύεται ένα ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλιοστών. Οι δαγκάνες της Brembo παρέμειναν στη θέση τους και δεν αντικαταστάθηκαν από αυτές της Hayes, όπως στα υπόλοιπα μοντέλα του 2019.
Άσχημο..μονο..ανεπνευστο σχημα...